Richtlijnen voor Managementreacties

Hoewel reizigers zelf kunnen bepalen of ze een beoordeling van hun ervaring schrijven, kunnen en moeten bedrijfseigenaren reageren door een managementreactie achter te laten. Met de functie Managementreacties kunnen bedrijven rechtstreeks reageren op elke gewenste beoordeling, of ze hiermee nu de beoordelaar willen bedanken voor hun bezoek of hun kant van het verhaal willen delen als er iets is misgegaan. Alle managementreacties worden meteen onder de reizigersbeoordeling geplaatst waarop ze reageren, en zijn zichtbaar voor iedereen die op de website komt.

Voor het laatst bijgewerkt op 26 oktober 2021

We waarderen uw bijdragen en stimuleren u om contact te maken met medereizigers! We willen er daarnaast voor zorgen dat Tripadvisor een veilige en betrouwbare bron is voor reisadvies en reisinformatie. Om ons te helpen dit doel te bereiken, vragen we u om het inhoudsbeleid van Tripadvisor en de volgende regels voor Managementreacties in acht te nemen:

Origineel

Voeg geen correspondentie van gasten of derden, of gedeeltes van beoordelingen van reizigers toe.

Niet-commercieel

Voeg geen commercieel materiaal en geen enkele vorm van promotiemateriaal toe. Reacties waarin persoonlijk gewin wordt aangeboden, zoals giften, diensten of geld, worden verwijderd. We accepteren geen reacties met links, tenzij ze relevant zijn voor de beoordeling.

Relevant

Plaats geen reacties waarvan de inhoud irrelevant is voor de bewuste beoordeling. Geen persoonlijke meningen over politiek, ethiek, religie of bredere maatschappelijke kwesties. Managementreacties mogen een beoordelaar niet bedreigen, hem/haar niet dwingen iets te doen of hem/haar er niet van proberen te weerhouden bijdragen aan onze website te leveren. Geen beschuldigingen van beoordelingsfraude. Wij plaatsen ook geen reacties die aan medewerkers van Tripadvisor zijn gericht of commentaar geven op het beleid van Tripadvisor.

Respect voor privacy

Geen speculatie aangaande de identiteit van de beoordelaar. Persoonlijke informatie die gebruikt kan worden ter identificatie van een individu is verboden, met inbegrip van maar niet beperkt tot namen, adressen en telefoonnummers.

Eenvoudig te lezen

Voeg geen lijsten, opsommingstekens of andere opmaak toe die niet in de reacties van de eigenaar worden weergegeven. Automatisch vertaalde beoordelingen die onleesbaar of onbegrijpelijk zijn, worden niet geaccepteerd.


Tripadvisor biedt u de mogelijkheid om te reageren op de melding die op de vermelding van uw gelegenheid is geplaatst. De richtlijnen voor het plaatsen van een managementreactie op de meldingen zijn als volgt:

Gezinsvriendelijk

Geen scheldwoorden, bedreigingen, bevooroordeelde opmerkingen, haatdragende tekst of andere niet-gezinsvriendelijke inhoud. Geen grafische verslagen van gewelddadige criminele activiteiten of directe deelname aan een illegale activiteit.

Uniek en onafhankelijk

Er mag één reactie per melding worden gegeven op onze website. Spreek met andere managementleden of eigenaren van de gelegenheid af dat u degene bent die op de melding reageert.

Origineel

Geen geciteerd materiaal van andere bronnen en geen materiaal dat elders is gepubliceerd. Hieronder valt ook correspondentie van een gast of van derden.

Professioneel

Managementreacties worden geplaatst onder de melding. Managementreacties worden door algemene gebruikers van Tripadvisor gelezen en moeten dus geschreven zijn op een manier die representatief is voor het beleid met betrekking tot de klantenservice van uw bedrijf.

Relevant voor alle gebruikers van Tripadvisor

Plaats geen reacties waarvan de inhoud irrelevant is voor de bewuste melding. Geen persoonlijke beledigingen of irrelevante opmerkingen van persoonlijke aard. Geen beschuldigingen van beoordelingsfraude. Wij plaatsen ook geen reacties die aan medewerkers van Tripadvisor zijn gericht of commentaar geven op het beleid van Tripadvisor. Reacties van eigenaren moeten gebaseerd zijn op persoonlijke ervaringen van het management of van personeelsleden.

Respect voor persoonlijke privacy

Geen speculatie aangaande de identiteit van beoordelaars. Er mag geen persoonlijke informatie van iemand in staan, waaronder namen, adressen, telefoonnummers of andere informatie die gebruikt kan worden ter identificatie van een individu.

Niet-commercieel

Geen enkele vorm van promotiemateriaal, inclusief incentives voor de gasten om uw gelegenheid te bezoeken, loyaliteitsprogramma’s en URL's die irrelevant zijn voor de betreffende beoordeling. We behouden ons te allen tijde het recht voor URL’s te weigeren.

Eenvoudig te lezen

Geen HTML-labels, geen tekst die grotendeels in HOOFDLETTERS is geschreven, straattaal, opmaakproblemen, herhaalde tekst of typografische symbolen. Gebruik het juiste alfabet voor de taal waarin je schrijft. Translitereer niet naar een ander alfabet. Machinevertaalde beoordelingen die onleesbaar of onbegrijpelijk zijn, worden niet geaccepteerd. We weigeren managementreacties die geschreven zijn in twee talen.

Als uw reactie overeenkomt met deze richtlijnen, wordt deze doorgaans binnen 48 uur gepubliceerd en stellen wij u daarvan op de hoogte.