Verifiëren dat u een bedrijfsvertegenwoordiger bent bij TripAdvisor

Om de beveiliging voor accounts van gelegenheden op TripAdvisor te verbeteren, hebben we een verificatieverplichting in ons registratieproces opgenomen. Deze verplichting helpt fraude voorkomen, maakt rekenschap mogelijk en beschermt de integriteit van de website zowel voor de miljoenen consumenten die op TripAdvisor vertrouwen voor waardevol reisadvies als de bedrijven die zichzelf via onze website promoten.

Wat betekent dit voor mij?

Alle geregistreerde bedrijfseigenaren op TripAdvisor moeten een procedure afronden om hun identiteit en verbintenis met al hun bedrijven te verifiëren. Deze procedure bestaat uit een paar eenvoudige stappen en moet één keer worden voltooid voor elk geregistreerd individu voor elk bedrijf.

Dankzij de verificatieprocedure kunnen we een extra beveiligingslaag voor de community toevoegen door te controleren wie toegang heeft tot een account. Zodra de verificatieprocedure is voltooid, kunnen we samen met u problemen met uw vermelding op TripAdvisor oplossen, omdat we weten dat u daadwerkelijk verbonden bent met de gelegenheid.

Voer de eenvoudige stappen hieronder uit om uw verbintenis met uw bedrijf te verifiëren. Deze procedure is snel en eenvoudig. Zodra u onze voorwaarden heeft gelezen, hier akkoord mee bent gegaan en uw identiteit is vastgesteld, kunt u alle beschikbare hulpmiddelen in uw Management Center gebruiken.

Hoe voltooi ik de verificatieprocedure?

Het is eenvoudig. Registreer u eerst als een bedrijfsvertegenwoordiger van uw gelegenheid op TripAdvisor, als u dit nog niet heeft gedaan:

  1. Ga naar www.TripAdvisor.nl/Owners
  2. Voer uw bedrijfsnaam in en selecteer deze in het uitklapmenu.
  3. Volg de aanwijzingen om uw registratie af te ronden.

Als u zich pas heeft geregistreerd als gebruiker, wordt u gevraagd de verificatieprocedure te voltooien voordat u naar het Management Center kunt gaan. Als u zich al heeft geregistreerd, maar nog niet heeft geverifieerd, kunt u ook de vraag krijgen beveiligingsmaatregelen voor verificatie te voltooien wanneer u inlogt bij het Management Center.

In beide gevallen vragen we u twee vakjes aan te vinken: een vakje waarin u aangeeft dat u een geautoriseerd vertegenwoordiger van uw gelegenheid bent en een vakje waarin u akkoord gaat met onze gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid.U kunt vervolgens verder gaan en uw identiteit verifiëren.

U kunt op een aantal manieren verifiëren, afhankelijk van de gegevens die we hebben van uw bedrijf. De meest voorkomende manieren om uw identiteit te verifiëren zijn telefonisch of met een creditcard (er wordt niets in rekening gebracht). Meer informatie over deze methodes vindt u hieronder.

In sommige gevallen is verificatie via e-mail ook een mogelijkheid. Als u hiervoor in aanmerking komt, ontvangt u een e-mail met eenvoudige instructies. Daarnaast kan een andere vertegenwoordiger van uw bedrijf u uitnodigen voor verificatie met behulp van de beheertool voor gebruikerstoegang. U ontvangt in dit geval een geautomatiseerde e-mail met instructies om uw verificatie te voltooien.

Telefonisch verifiëren:

Als u telefonisch verifiëren kiest, wordt het telefoonnummer van uw bedrijf weergegeven. Dit moet het telefoonnummer van uw bedrijf zijn, niet uw persoonlijke telefoonnummer. Als het weergegeven nummer incorrect of gedateerd is, klik dan op de link ‘Update aanvragen’ onderaan het vak. Volg daarna de instructies om een update aan te vragen.

Als het nummer correct is, kies dan een methode om uw verificatiecode te ontvangen. Dit kan door middel van een telefoongesprek of via sms.  Als u een toestelnummer wilt gebruiken, kunt u dat in het daarvoor bestemde veld invoeren en verdergaan.Ons systeem belt u of stuurt u een sms met de viercijferige verificatiecode. Voer deze vier cijfers in het weergegeven vak in en klik op ‘Code indienen’. 

Gefeliciteerd, u heeft uw identiteit telefonisch geverifieerd!

Verificatie met behulp van een creditcard:

Als de telefonische verificatie niet werkt, kunt u ook een creditcard gebruiken. De kaartgegevens die u verstrekt zijn uitsluitend voor verificatiedoeleinden. Er wordt $ 1 op de kaart vastgehouden zodat we de geldigheid van de kaart en uw identiteit kunnen verifiëren, maar er wordt niets daadwerkelijk in rekening gebracht.

De kaart die u gebruikt moet op uw naam staan, niet op die van uw manager of een collega. U wordt gevraagd de volgende kaartgegevens te verstrekken:

  • Uw land (land waarin de kaart is uitgegeven)
  • Type betaalpas (Visa, American Express, etc.)
  • Creditcardnummer
  • Naam kaarthouder
  • Vervaldatum
  • Veiligheidscode op de achterkant van de kaart
  • Facturatiegegevens (inclusief uw naam, adres en postcode, samen met het landnummer en het telefoonnummer)

Zodra u uw gegevens met succes heeft verzonden, wordt er een bevestigingsbericht op het scherm weergegeven. U wordt vervolgens naar het Management Center voor uw gelegenheid geleid.

Wat als ik nog vragen heb?

Als u problemen ondervindt, kunt u altijd contact met ons opnemen! We helpen u graag, zodat u het TripAdvisor Management Center kunt gebruiken om uw bedrijf te laten groeien.

Voor hulp bij de verificatieprocedure kunt u bellen naar +44 203 318 5019.

Vraag vandaag nog verificatie aan

Vraag vandaag nog verificatie aan

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2013