Promotietools

Promoot uw TripAdvisor-vermelding met widgets, stickers, apps en meer.

Promotietools

Grow Your Restaurant with TripAdvisor WiFi

Grow Your Restaurant with TripAdvisor WiFi Make diners happy and grow customer loyalty with TripAdvisor WiFi for Restaurants TripAdvisor has partnered with Captini to offer your restaurant an easy, powerful marketing tool to connect with customers. TripAdvisor WiFi,...

Vraag een gratis TripAdvisor-sticker aan

Vraag een gratis TripAdvisor-sticker aan

Op zoek naar een geweldige manier om te laten zien dat u gastenfeedback waardeert en nieuwe beoordelingen aanmoedigt terwijl u ook het aantal spontane bezoekers verhoogt? Vraag vandaag nog een gratis TripAdvisor-sticker aan voor op uw voordeur, raam of een ander drukbezocht deel van uw hotel, restaurant of attractie middels onze daarvoor bestemde tool: www.tripadvisor.nl/StickerRequest.

Toon uw TripAdvisor-sticker

  • 67% van de reizigers kijkt een paar keer per maand op TripAdvisor1
  • 75% van de reizigers geeft de voorkeur aan een bedrijf met een TripAdvisor-erkenning2
  • 89% van de reizigers wereldwijd zegt dat beoordelingen van invloed zijn op waar ze boeken3

Het kan tot 6 weken duren voordat de sticker per post bezorgd wordt. Zodra u de sticker heeft ontvangen, zien we natuurlijk graag welk plekje u hem heeft gegeven! Tweet een foto naar @TripAdvisorB2B en gebruik de hashtag #OnTripAdvisor.


  • 1. Bron: PhoCusWright-onderzoek in opdracht van TripAdvisor, december 2013
  • 2. Bron: TripAdvisor-ledenenquête, oktober 2012
  • 3. Bron: TripBarometer april 2014: Wereldwijde editie
Laatst bijgewerkt: 7 maart 2015

Gratis of Premium? Een marketinggids op TripAdvisor

Gratis of Premium? Een marketinggids op TripAdvisor TripAdvisor biedt een pakket aan marketingtools voor horecabedrijven. Veel van deze tools zijn gratis, maar enkele Premium-functies zijn alleen tegen betaling te gebruiken. Heeft u al kennisgemaakt met alle tools?

Bent u op zoek naar manieren om meer gasten aan te trekken? TripAdvisor heeft verschillende tools die u hierbij kunnen helpen. Er is voor elk wat wils, maar u moet u wel registeren als vertegenwoordiger van uw gelegenheid om toegang te krijgen tot het Management Center. 

Gratis tools

Laten we eerst kijken naar de gratis tools die beschikbaar zijn voor elke accommodatie, elk restaurant of elke attractie die vermeld staat op TripAdvisor. Deze tools zijn altijd beschikbaar in het Management Center:

Gelegenheden met ten minste één foto trekken 138% meer reizigers aan dan accommodaties zonder foto’s.​1

Tools voor de pagina van uw gelegenheid

Beheer de belangrijkste onderdelen van de TripAdvisor-pagina van uw gelegenheid via het tabblad ‘Profiel’ in het hoofdmenu.  Voeg foto’s toe en trek de aandacht van reizigers, werk uw faciliteiten bij en voltooi hier ook andere administratieve taken. 

Meer dan 60% van de reizigers zegt dat managementreacties de kans vergroot dat ze boeken.2

Tools voor beoordelingenbeheer

Onder ‘Beoordelingen’ bovenaan in het menu vindt u alle tools die u nodig heeft om nieuwe beoordelingen te beheren, te meten en erop te reageren.  Probeer de Beoordelingenservice om meer beoordelingen te stimuleren.

Bijna 90% van de reizigers zegt dat beoordelingen invloed heeft op waar ze boeken.3

Gratis marketingtools

Krijg hulp bij het promoten van uw bedrijf onder 'Gratis tools' in het hoofdmenu van het Management Center. Breng uw beoordelingen onder de aandacht met de TripAdvisor-app voor reizigersbeoordelingen op uw FacebookpaginaTripAdvisor-socialmediaknoppen en widgets om uw awards en beoordelingen te tonen op uw website. Vraag ten slotte een TripAdvisor-sticker aan voor uw bedrijf, zodat gasten weten dat u vermeld staat op de grootste reiswebsite ter wereld.4 

TripAdvisor Insights

Wilt u gratis marketingtips, nieuws over onderzoeken in de branche, nuttige gidsen en meer? Selecteer ‘TripAdvisor Insights’ onder het tabblad ‘Hulpmiddelen’ bovenaan in het menu van het Management Center of ga naar www.tripadvisor.nl/TripAdvisorInsights

Betaalde tools

Accommodatie- en restauranteigenaren kunnen hun TripAdvisor-vermeldingen uitbreiden en nog meer reizigers aantrekken met enkele aanvullende tools die tegen betaling beschikbaar zijn. Er zijn op dit moment geen Premium-tools voor attracties beschikbaar.

Oplossingen voor accommodaties

  • Bedrijfsvoorsprong: toonaangevende tools om uw bedrijf beter te promoten aan miljoenen potentiële gasten, om uw bedrijf op te laten vallen tussen de concurrentie, om boekingsbeslissingen te beïnvloeden en om uw online reputatie te meten en te verbeteren. Ga naar www.tripadvisor.nl/BusinessAdvantage voor meer informatie.
  • Onmiddellijk boeken: reizigers kunnen nu op de knop ‘Boek op TripAdvisor’ klikken om een hotel rechtstreeks op de website te boeken. Potentiële gasten boeken sneller als ze weten dat ze dit rechtstreeks op TripAdvisor kunnen doen.5 Met Onmiddellijk boeken kan uw hotel deze boekingen eenvoudig claimen. Klik hier voor meer informatie.
  • Gesponsorde plaatsingen: Leid hoogwaardig verkeer naar uw gelegenheid door uw vermelding bovenaan de TripAdvisor-zoekresultaten te plaatsen voor reizigers die op zoek zijn naar een accommodatie in uw regio. Gesponsorde plaatsingen brengen geen risico's met zich mee. U betaalt namelijk alleen voor de klikken die u ontvangt en u kunt op ieder gewenst moment opzeggen. Meld u vandaag nog aan op www.TripAdvisor.nl/SponsoredPlacements.

Oplossingen voor restaurants

  • TripAdvisor Premium: profiteer van het concurrentievoordeel dat uw bedrijf nodig heeft met TripAdvisor Premium voor restaurants. Een upgrade naar Premium geeft u exclusieve toegang tot krachtige tools voor abonnees zoals Storyboard, 3 beste redenen om hier te eten, Favoriete beoordelingen en exclusieve gegevens en inzichten. Meer informatie vindt u hier.
  • TripAdvisor-advertenties: leid verkeer naar uw TripAdvisor-vermelding door uw restaurant op exclusieve gesponsorde plaatsingen te promoten aan een gewild publiek met dineergasten die op zoek zijn naar een eetgelegenheid bij u in de buurt. Meer informatie vindt u hier.

  • 1. TripAdvisor-gegevens, 7 juli – 7 augustus 2014, https://www.tripadvisor.nl/TripAdvisorInsights/n2507/boekingen-en-reizigersbetrokkenheid-worden-gestuurd-door-managementacties
  • 2. ‘Custom Survey Research Engagement’ van PhoCusWright, uitgevoerd in opdracht van TripAdvisor in december 2013.
  • 3. TripBarometer, wereldwijde editie, april 2014: tripadvisor.nl/TripAdvisorInsights/n2200/tripbarometer-april-2014-global-edition
  • 4. comScore Media Metrix voor TripAdvisor-websites, wereldwijd,
  • 5. Interne gegevens van TripAdvisor
Laatst bijgewerkt: 10 januari 2018

Uw TripAdvisor-waardering en meest recente beoordelingen tonen op uw website

Uw TripAdvisor-waardering en meest recente beoordelingen tonen op uw website

Uit onderzoek is gebleken dat reizigers graag feedback van andere reizigers willen lezen voordat ze besluiten een reis te boeken. Dat is een van de redenen waarom wereldwijd vele bedrijven over de hele wereld ervoor kiezen om de gratis TripAdvisor-widgets aan hun websites toe te voegen.

Wat is een TripAdvisor-widget?

Een widget is een klein stukje code dat geleverd wordt door TripAdvisor en geïnstalleerd kan worden op elke op HTML gebaseerde webpagina. Deze voegt inhoud van TripAdvisor toe, zoals recente beoordelingen of de algemene waardering van uw website en werkt de inhoud automatisch bij.Andere widgets moedigen reizigers aan om beoordelingen te schrijven of linken naar uw vermelding op TripAdvisor.

Er zijn twee typen widgets beschikbaar die u gratis via TripAdvisor kunt installeren: widgets voor bedrijven en widgets voor bestemmingen. Ga naar uw Widgetcentrum om te zien welke inhoud voor u gratis is.

Widgets voor bedrijven

  • Awards en aanbevelingen: heeft uw bedrijf onlangs geweldige beoordelingen ontvangen of heeft u erkenning van TripAdvisor verdiend? Deze widgets helpen u het goede nieuws te verspreiden
  • Beoordelingen weergeven: laat uw waarderingen, fragmentjes uit beoordelingen en nog veel meer zien!
  • Beoordelingen verzamelen: ontvang meer beoordelingen met een snelle link voor bezoekers om een beoordeling op TripAdvisor te schrijven of moedig bezoekers aan een beoordeling te schrijven zonder uw website te verlaten

Widgets voor bestemmingen

  • Socialmediaknop: voeg deze knop toe naast uw Facebook- en Twitter-pictogrammen, zodat bezoekers met één klik uw beoordelingen kunnen lezen
  • Lees beoordelingen: leid bezoekers met één klik naar beoordelingen, foto's en meer over uw bestemming

Hoe kan ik een widget downloaden?

Ga naar www.tripadvisor.nl/Widgets en voer de naam van uw bedrijf of bestemming in. U bent slechts een paar kliks verwijderd van uw gepersonaliseerde widgets! 

Probleemoplossing

Als uw widget niet functioneert, kunt u de onderstaande tips voor probleemoplossing raadplegen:

  • Zorg ervoor dat u de code in de broncode van uw webpagina plakt en niet op de uiteindelijk weergegeven pagina.
  • Zorg ervoor dat de pagina waarop u de widget plaatst geldige HTML-code bevat.
  • Controleer alle codes om er zeker van te zijn dat de tags (<p>, <a>, etc.) gesloten zijn.
  • Zorg ervoor dat er geen regeleindes in de scriptcode zijn opgenomen.
  • Zorg ervoor dat de badge een <div>-tag bevat, gevolgd door een <script>-tag.
  • Zorg ervoor dat de script-tag een “&&lang=”-parameter heeft. Deze parameter kan corrupt raken en omgezet worden in een linkerhaakje.

Als u meer hulp nodig heeft, gaat u naar ons Helpcentrum. Om gepersonaliseerde widgets voor uw bedrijf te ontvangen, gaat u naar www.tripadvisor.nl/Widgets.

Laatst bijgewerkt: 14 december 2017

Kleine social media-knop. Grote reizigersimpact.

Kleine social media-knop. Grote reizigersimpact. Pas maar op Facebook, Twitter en Pinterest: er is een nieuwe social media-knop gearriveerd. En het brengt de kracht van de grootste reiswebsite ter wereld naar de website van uw bedrijf.

Reizigers worden vaak gestimuleerd om met bedrijven in contact te komen via social media-knoppen op websites. De nieuwe social media-knop van TripAdvisor helpt reizigers echter veel meer te doen dan alleen contact leggen. Potentiële gasten zijn slechts één klik verwijderd van het lezen van uw welverdiende beoordelingen en het schrijven van hun eigen beoordelingen. En het brengt het krachtige merk van de grootste reiscommunity ter wereld direct naar uw website.

De TripAdvisor social media-knop is gratis, eenvoudig te installeren en aan te passen aan de behoeften van uw bedrijf. De TripAdvisor social media-knop installeren:

  1. Voer de naam van uw gelegenheid in op www.tripadvisor.nl/widgets.
  2. Selecteer ‘Social media-knoppen’ op de widget-pagina van uw gelegenheid.
  3. Pas hierna de knop aan zodat deze geschikt is voor uw website, door de afmetingen, vorm, kleur, taal en extra elementen te selecteren (zoals een ‘Waarderen’-knop om beoordelingen te stimuleren, of een bollenwaardering om uw algehele prestaties op TripAdvisor te tonen).
  4. Als het voorbeeld er goed uitziet, kopieer dan de code voor uw knop en plak deze in de HTML-code van uw website. (TIP: u kunt ook de link 'klik hier om de code per e-mail te verzenden' selecteren om de code naar de persoon te sturen die uw website beheert.

Vergeet niet de TripAdvisor-knop tussen andere icoontjes van sociale media (Facebook, Twitter, etc.) op uw website te plaatsen voor de beste resultaten. Voor uitgebreide installatie-instructies of probleemoplossing, raadpleegt u deze handleiding.

Mis geen enkele kans om contact te leggen met reizigers! Voeg de TripAdvisor social media-knop vandaag nog toe aan de sociale media-icoontjes op uw website.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2014

Toon een topbeoordeling direct op uw website

Toon een topbeoordeling direct op uw website

Goed nieuws! U kunt vanaf nu de titel van uw meest recente topbeoordeling direct op uw website weergeven. De nieuwe widget voor topbeoordelingen is beschikbaar voor gelegenheden die recent uitstekende reizigersbeoordelingen op TripAdvisor hebben ontvangen en die een goede naam hebben op de website.

Hoe werkt het?

Download de widget in het Widgetcentrum van TripAdvisor en volg de instructies op de pagina om deze aan uw website toe te voegen. Zodra de website live gaat, geeft de widget een scrolltitel van uw meest recente topbeoordeling weer. De titel wordt elke keer dat u een nieuwe topbeoordeling ontvangt automatisch bijgewerkt. Reizigers kunnen op de widget klikken om al uw beoordelingen op TripAdvisor te bekijken.

Als u uw TripAdvisor-classificatie, waardering of meer beoordelingen wilt weergeven, kunt u overwegen nog een widget toe te voegen als aanvulling op de tool voor topbeoordelingen. Andere gratis marketingmiddelen zijn de populaire widget 'Citaten uit beoordelingen', de badges 'Aanbevolen op' en 'Super!' en de widget 'Wat is er in de omgeving'.

Laatst bijgewerkt: 23 april 2013

5 gratis tools om gasten eraan te herinneren een beoordeling te schrijven

5 gratis tools om gasten eraan te herinneren een beoordeling te schrijven

83% van de reizigers wereldwijd zegt dat TripAdvisor-beoordelingen ze helpt meer vertrouwen te krijgen in hun reisbeslissingen1. Dus hoe kunt u meer beoordelingen verzamelen? Hier zijn vijf gratis tools waarmee u gasten kunt herinneren een beoordeling van uw bedrijf te schrijven.

Uw gasten eraan herinneren een beoordeling te schrijven is een eenvoudige manier om uw reputatie op TripAdvisor op te bouwen en meer zichtbaarheid voor uw gelegenheid te genereren. Gebruik deze gratis tools in het Management Center om gasten eraan te herinneren een beoordeling te schrijven nu de ervaring nog vers is.

1. Aangepaste herinneringskaartjes

Het maken van aangepaste herinneringskaartjes ter grootte van visitekaartjes is eenvoudig. Volg deze simpele stappen:

  1. Selecteer Promotietools'
  2. onder het tabblad 'Gratis Tools' in uw Management Center'
  3. Selecteer 'Pas ze aan uw wensen aan' onder Schrijf een beoordeling'-kaartjes
  4. Zodra u herinneringskaartjes heeft gekozen die passen bij uw bedrijf, klikt u op 'Aan de slag' om de kaartjes aan te passen. Zorg ervoor dat u uw bedrijfsnaam en stad vermeldt op de achterzijde van de kaartjes. 

Zodra u tevreden bent met uw kaartjes, kunt u ze versturen om af te drukken! De eerste 100 kaartjes zijn gratis. U betaalt alleen de verzendkosten (meestal $ 6 - $ 10).

Tip: geef gasten een kaartje bij de kassa, aan het einde van een maaltijd of van een tour om ze eraan te herinneren een beoordeling te schrijven als ze weer thuis zijn. 

2. Herinneringsflyer

Nog een geweldige manier om uw gasten te vragen over hun ervaring te schrijven is het uitdelen van onze downloadbare flyer. De downloadbare flyer vindt u ook in uw Management Center door te klikken op 'gratis Tools' in het hoofdmenu, 'Promotietools' te selecteren en op 'Download nu’ te klikken onder 'Schrijf een beoordeling'-flyer. De flyer is beschikbaar in verschillende talen voor uw gasten van over de hele wereld.

Tip: hang deze flyer op een drukbezochte plek als een ongedwongen herinnering voor uw gasten als ze langslopen. 

3. Beoordelingenservice

Als u op zoek bent naar een andere snelle manier om meer beoordelingen te ontvangen, probeer dan Beoordelingenservice: de tool om beoordelingen te verzamelen waarmee u professioneel ogende e-mails maakt en verzendt om gasten te stimuleren beoordelingen van uw bedrijf te schrijven.

Tip: ga naar het Beoordelingenservicemenu om de prestaties van uw campagnes bij te houden. 

4. Beoordelingen-widget

Nodig bezoekers uit om een beoordeling van uw bedrijf te schrijven op uw website met de Beoordelingen-widget.

Tip: zorg dat u uw widget ergens op uw website plaatst waar gebruikers deze eenvoudig kunnen vinden.  

5. TripAdvisor-app voor Facebook

Hebben uw gasten u al een like gegeven op Facebook? Waarom stimuleert u ze niet om een beoordeling te schrijven met behulp van de TripAdvisor-app voor Facebook. Met deze app kunt u uw waarderingen en beoordelingen op TripAdvisor delen met uw Facebook-fans.

Tip: u kunt de TripAdvisor-app volledig naar eigen wens aanpassen, dus u kunt kiezen welke onderdelen aan uw fans op Facebook worden getoond en welke onderdelen worden verborgen. Om de onderdelen aan te passen, klikt u op de link Aanpassen in de rechterbovenhoek van de app. 

Om vandaag nog aan de slag te gaan met deze tools, gaat u naar het Management Center.


  • 1. enquête van PhoCusWright, uitgevoerd in december 2013, www.tripadvisor.nl/TripAdvisorInsights/n2121
Laatst bijgewerkt: 16 juli 2012

Specialiteit van de dag: de TripAdvisor-widget voor restaurants

Specialiteit van de dag: de TripAdvisor-widget voor restaurants Maak indruk op gasten met de nieuwe TripAdvisor-widget voor restaurants, cafés en bars.

Over de TripAdvisor-widget voor restaurants

Wist u dat 50% van de reizigers regelmatig of altijd restaurantbeoordelingen bekijkt voordat ze beslissen waar ze gaan eten?1

U wilt er dus zeker van zijn dat gasten u kunnen vinden op TripAdvisor. Met de gratis TripAdvisor-widget voor restaurants kunnen gasten van over de hele wereld uw beoordelingen in slechts één muisklik al bekijken. Op de eenvoudige maar krachtige badge staat ‘Vind ons op TripAdvisor'. De badge leidt bezoekers direct door naar uw bedrijfspagina op de grootste reiswebsite ter wereld.

De widget is alleen voor restaurants, cafés en bars en u kunt de widget zelfs aanpassen:

  • Kleur
  • Pictogram
  • Taal

Toon uw harde werk en tevreden klanten door de TripAdvisor-widget voor restaurants vandaag nog aan uw website toe te voegen.  

Hoe u uw TripAdvisor-widget voor restaurants toevoegt

U kunt uw gratis widget voor eetgelegenheden eenvoudig toevoegen:

  1. Voer uw bedrijfsnaam in in het Widgetcentrum van TripAdvisor
  2. Klik op ‘Opties bekijken’ in het gedeelte Toon uw beoordelingen en waarderingen
  3. Klik op ‘Selecteren’ in het gedeelte restaurantwidget
  4. Pas uw widgetvoorkeuren aan
  5. Kopieer en plak uw widgetcode op een pagina op uw website

U kunt uw widget downloaden door in te loggen bij het Management Center en naar de pagina Gratis marketingtools te gaan.

Het duurt slechts enkele minuten om uw website te verbeteren met de TripAdvisor-widget voor restaurants. Ga meteen aan de slag om uw publiciteit te maximaliseren!


  • 1. http://www.tripadvisor.nl/TripAdvisorInsights/n2120/24-tips-voor-het-vormen-van-uw-tripadvisor-strategie
Laatst bijgewerkt: 13 januari 2015

Widgets gebruiken om vertrouwen en extra klandizie te genereren

Widgets gebruiken om vertrouwen en extra klandizie te genereren Maak beslissingen voor toekomstige gasten eenvoudiger met de widgets van TripAdvisor.

Reizen is heerlijk, maar het plannen van reizen is lastig. Al het onderzoek en alle beslissingen die genomen moeten worden voordat de reis kan beginnen (of in sommige gevallen, na aankomst), zijn vaak tijdrovend en soms zelfs vervelend.

U kunt het plannen van reizen eenvoudiger maken voor mij en duizenden andere reizigers met TripAdvisor-widgets voor accommodaties, attracties en restaurants.

Widgets geven u de mogelijkheid om in real time TripAdvisor-inhoud weer te geven op uw website en Facebook-pagina. U kunt beoordelingen en awards van uw gelegenheid tonen en zelfs nieuwe beoordelingen van bezoekers verzamelen op uw website. 

Hieronder leest u welke twee TripAdvisor-widgets mijn favoriet zijn. Ik zal u vertellen hoe deze widgets mij geholpen hebben tijd en gedoe te besparen bij het plannen van mijn reis. En omdat mijn professionele achtergrond in de lezersbetrokkenheid ligt, zal ik u ook vertellen hoe deze widgets u helpen bij uw algehele marketingstrategie.

TripAdvisor social media-knoppen

Bij het bezoeken van een website verwacht men tegenwoordig dat er ergens op de pagina een lijstje met pictogrammen voor het Facebook-, Twitter-, Instagram-, Pinterest-account, enz. van een merk wordt getoond.

De TripAdvisor social media-knoppen zijn soortgelijke pictogrammen die gebruikers naar de reizigersbeoordelingen van het merk leiden.

Als ik als reiziger deze knop zie op de website van een hotel, attractie of restaurant, dan weet ik onmiddellijk dat dit merk gelooft dat zijn klantenservice goed genoeg is om te vragen om feedback. Kiest u ervoor ook uw bollenwaardering te tonen in de widget, dan klik ik misschien niet eens door om uw beoordelingen te lezen. U heeft mij namelijk al laten zien: “dit bedrijf is goed”.

Vanuit het oogpunt van een marketeer is dit goud waard. U laat zien dat u aanspreekbaar bent voor uw gasten en dat u weet dat uw beoordelingen de klantenservicebeloften van uw merk zullen beamen. Bovendien zorgt u ervoor dat potentiële gasten al met één klik de reizigersbeoordelingen kunnen lezen die ze nodig hebben om een boekingsbeslissing te nemen.

TripAdvisor-beoordelingen voor Facebook

De TripAdvisor-beoordelingenapp voor Facebook wordt als een apart tabblad op uw Facebook-profiel getoond. Gebruikers kunnen op het tabblad klikken en uw algemene TripAdvisor-waardering bekijken samen met een overzicht voor de aparte waarderingen voor locatie, waarde, service, enz.

Met meer dan een miljard gebruikers is Facebook de grootste sociale netwerkwebsite ter wereld. Vind ik uw merk via een zoekactie op Facebook, dan zorgt deze widget ervoor dat ik eenvoudig een overzicht van uw reizigerswaardering krijg, ik uw door gebruikers gemaakte foto's kan zien en ik uw meest recente beoordelingen kan lezen.

Ik hoef dus niet meerdere websites te bezoeken om deze informatie te vinden. U levert het allemaal voor mij aan.

Vanuit het perspectief van social media-marketing geeft u uw lezers niet alleen eenvoudige toegang tot informatie. U kunt de widget ook gebruiken om beoordelingen te vragen aan uw betrokken fans die uw merk al vertrouwen en dus waarschijnlijk een positieve waardering zullen geven.

 

Geplaatst door: http://fromwayuphigh.com...

Voeg een TripAdvisor-applicatie toe aan uw Facebook-bedrijfspagina

Voeg een TripAdvisor-applicatie toe aan uw Facebook-bedrijfspagina

Zet uw beste voetje voor op Facebook

Het kan erg veel tijd in beslag nemen om vernieuwende, relevante informatie aan uw volgers te verstrekken via sociale media. Laat TripAdvisor hierbij helpen. Installeer de TripAdvisor Facebook-app voor reizigersbeoordelingen. Met meer dan een miljard gebruikers is Facebook de grootste sociaalnetwerksite ter wereld. Het is het perfecte platform om meer fans te krijgen, uw merkbekendheid te vergroten en de feedback te delen die u ontvangen heeft op de grootste reiswebsite ter wereld.

Door de TripAdvisor Facebook-app te installeren, kunt u profiteren van uw bestaande TripAdvisor-inhoud, zoals reizigersbeoordelingen, waarderingen, aanbevelingspercentages, awards (indien van toepassing), de hoofdfoto van uw gelegenheid en een diavoorstelling van uw overige foto’s. Bovendien kunnen reizigers nu op het tabblad 'Schrijf een beoordeling' direct beoordelingen over uw bedrijf schrijven. Maar het beste is dat u totaal geen HTML- of coderingskennis nodig heeft. Volg gewoon onze eenvoudige installatiegids en begin met het tonen van waardevolle gastenfeedback aan potentiële klanten!

Hoe voeg ik de applicatie toe aan mijn Facebook-pagina?

Om aan de slag te gaan, gaat u eerst naar www.tripadvisor.nl/FacebookApp. Zoek de naam van uw gelegenheid op. Als u die gevonden heeft, klik dan op de knop 'Installeren'. U wordt nu automatisch omgeleid naar Facebook. Hier wordt u verzocht u aan te melden en de juiste pagina te selecteren in het uitklapmenu. Het uitklapmenu geeft alle pagina's weer die verbonden zijn aan uw account.

Zorg ervoor dat u bent aangemeld als beheerder van uw bedrijfspagina en dat wanneer u meerdere Facebook-pagina's beheert vanuit één account, u ook de gewenste pagina selecteert.

Wist u dit al? Bedrijfsaccounts zijn bedoeld voor mensen die Facebook willen gebruiken voor het beheren van pagina's en reclamecampagnes. Om een TripAdvisor-applicatie te kunnen installeren dient u over een Facebook-bedrijfspagina te beschikken. U kunt de applicatie niet op een persoonlijke Facebook-account installeren.

Wat laat mijn TripAdvisor-applicatie zien?

U kunt uw TripAdvisor-applicatie volledig naar eigen inzicht aanpassen. U kunt kiezen welke onderdelen aan uw fans op Facebook worden getoond en welke onderdelen worden verborgen.

Om de onderdelen aan te passen die worden weergegeven in uw TripAdvisor-app, klikt u op de link Aanpassen in de rechterbovenhoek van de app. Vink vervolgens aan welke onderdelen u wilt tonen aan uw fans en welke u wilt verbergen:

  • Citaten uit beoordelingen
  • Hoofdfoto en diavoorstelling
  • Travellers’ Choice en Certificaat van Uitmuntendheid (alleen voor gelegenheden die deze prijs hebben ontvangen)

U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen om specifieke delen wel of niet te tonen.

Dat is alles. Uw TripAdvisor-applicatie is onmiddellijk voor iedereen zichtbaar. Vanaf nu deelt u met succes alle goede dingen die uw gasten hebben gezegd op TripAdvisor over uw gelegenheid.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2014