TripAdvisor

Beoordeling van Salmen

Salmen
Geclassificeerd als nr. 9 van 25 Restaurants in Neuenburg am Rhein
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezeten bij Salmen, super bediening en heerlijk bier (Waldhaus Naturtrub) maar het beste van alles waren de flammkuchen!!! Heerlijk, een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2018 beoordeeld

Een echt duits restaurant. Mooi ingericht, gezellig, vriendelijk personeel. Moest wachten voor een vrije tafel, aan de bar, gezellig, en dan werd ons een tafel aangeduid.

Datum van bezoek: augustus 2018
21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook dit jaar weer heerlijk.

Ieder jaar weer een prima gelegenheid om op de terugreis rustig ( heerlijk buiten) eten en of je nu rund , varken of vis eet het is allemaal top!
Na Italie altijd weer even wennen qua prijs maar dat is ....

Maar de prijs / kwaliteit verhouding bij "Die kneipe Salmen" Is prima zo niet GOED te noemen

Zeker doen als je hier bent!

Datum van bezoek: juni 2017
8 juni 2017 beoordeeld

Salmen heeft een fijne keuken met mooie stevige porties.
Zeer gastvrij en vakkudig personeel.
Fijne streek gerechten en goede wijnen.

Datum van bezoek: mei 2017
11 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben buiten op het terras gegeten. Leuke locatie, met vriendelijk personeel. Het was erg lekker, maar ook erg druk. Op een gegeven moment kwamen mensen ook vragen of ze bij ons ( en ook bij andere mensen) aan het kleine 4 persoonstafeltje mochten zitten. Dit vonden wij niet echt leuk. Dus voor de koffie weggegaan.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Salmen bekeken, bekeken ook

Muellheim, Baden-Württemberg

Muellheim, Baden-Württemberg
Neuenburg am Rhein, Baden-Württemberg

In Salmen geweest? Deel je ervaringen!