Hoogtepunten uit beoordelingen
Prima zwembad voor een middagje weg

Beoordeeld op 24 september 2017
Steef_Franc
Rotterdam, Nederland
Lees alle 46 beoordelingen

Beoordeeld op 24 september 2017

We hebben een lekker dagje in het zwembad doorgebracht. De glijbanen zijn leuk, en ook in de rest van het zwembad kan je je goed vermaken.
Wij zouden het vooral aanraden aan mensen met kinderen.
Er is een spa gedeelte aanwezig, hier kan je voor weinig geld ook naar binnen, maar dit is wel zonder badkleding, daar moet je rekening mee houden.

Tip: het warme buitenbad heeft muziek onderwater! :)

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 13 februari 2019