TripAdvisor

lensink830
Aalten, Nederland
Lees alle 47 beoordelingen

Beoordeeld op 26 december 2018

tijdens het rust momentje in het restaurant op de dam van het meer zagen we een boot varen we zijn de dag daarna met mooi weer een pleziering rondje wezen varen ook van allees aan boord erg pretig

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 4 september 2018

Let op dat je in Olpe naar de aanlegsteiger gaat en niet naar het kantooradres dat in de folder staat. Je kunt ook voor deze trip alleen cash betalen.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 6 juli 2018

Op zondag 17 juni 2018 hebben we een 3 uur durende rondvaart gemaakt op de biggesee. We vertrokken om 10 uur en eindigden om 15.00 uur. Tijdens de vaart konden we genieten van een ontbijt-lunch (brunch) buffet.. Het was zeer goed verzorgd . De warme en koude gerechten waren van hoge kwaliteit. Een klein minpuntje was dat je bij vreemde mensen aan tafel kwam te zitten alles was op antreekaartnummer gereserveerd Maar misschien vinden sommige mensen dit juist wel leuk. Wij niet zo. Deze boottocht wordt maar enkele malen in het zomerzyzoen aangeboden . Het is een echte aanrader voor een culinaire dag.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Boottocht van ing anderhalf uur over de rustieke Biggesee. We troffen het met het mooie weer en konden buiten op het achterdek zitten. Onderweg kreeg je af en toe uitleg over de bezienswaardigheden aan de oevers.
Er zijn verschillende opstapplaatsen.
Aan boord is een restaurant met eten en drinken.
Schone toiletten.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 8 mei 2016

De boottocht loonde de moeite. Je kreeg een beetje uitleg en er was drank aan boord alsook versnaperingen

Datum van activiteit: mei 2016