Van tevoren boeken
Tours van Gannet Safaris Overland zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

Google
Manieren om Gannet Safaris Overland te ontdekken
vanaf US$ 59,48
Meer info
Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

We hebben een fantastische tour gehad met Rob, onze gids en chauffeur. De tocht in de bus duurt 50 minuten, maar onderweg vertelt hij heel veel over het gebied. Door al zijn weetjes ben je voordat je het weet bij de broedende vogels. Wat een geweldig gezicht: duizenden Gannets, paartjes, broedend, mannetjes die af en aan vliegen met zeewier om nestjes te bouwen. Als je in de buurt bent mag je deze tour niet missen!

Datum van activiteit: november 2018
gannetsafaris, Manager van Gannet Safaris Overland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Thank you for coming on our tour. It’s wonderful hearing how much everyone enjoys it. Happy travels!

Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Heel leuk uitje. Fijne mensen, niet te grote groepen, rustig georganiseerd, mooie route er naar toe en prachtig gezicht met alle vogels!!

Datum van activiteit: maart 2018
gannetsafaris, Manager van Gannet Safaris Overland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2018

It’s a wonderful trip – that’s great that you enjoyed it – it’s a must do in Hawkes Bay!

Beoordeeld op 17 november 2016 via mobiele applicatie

Wat een geweldige ervaring om door het landschap naar Cape Kidnappers te rijden. De schapen en koeien lopen lekker los rond. Onze gids Rob vertelde vol passie over alles wat we tegenkwamen. Apart gezicht al die Jan van Genten bij elkaar.

Datum van activiteit: november 2016
gannetsafaris, General Manager van Gannet Safaris Overland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2016

Thank you for reviewing on our Gannet Safaris trip. its a wonderful tour and we love sharing.

Beoordeeld op 19 februari 2016

Wij hebben vandaag deze 3 uur durende tour bij gannet safari gemaakt. Met een kleine bus reden we door het prachtige landschap van de cape. Onze gids Trevor vertelde over van alles, hij was duidelijk goed op de hoogte. De eerste stop was bij de klif met uitzicht op de Hawke s bay, prachtig. De 2e stop het hoogtepunt de Gannet (Jan van Genten) colonie. Prachtig om te zien hoe een grote groep vogels hier zijn nest heeft en zijn jongen groot brengt.
Al met al een prima tour, zeker zijn geld waard en zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: februari 2016
gannetsafaris, General Manager van Gannet Safaris Overland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2016

Thank you!

Beoordeeld op 12 november 2015

Met deze organisatie de Jan Van Genten kolonie bezocht. De gids weet op een humorvolle wijze ontzettend veel te vertellen over al de dieren die, naast de Jan Van Genten, ook nog in dit privé natuurgebied leven. De Jan Van Genten zijn op een paar passen afstand te bewonderen. Je kunt ze heel goed fotograferen. Ook de rest van het uitzicht over de kliffen en de andere kolonies zijn prachtig. Je krijgt genoeg tijd om foto's te maken.

Datum van activiteit: november 2015
gannetsafaris, General Manager van Gannet Safaris Overland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2015

Thank you.