“Gezellig terras om even te pauzeren toijdens fiets- of wandeltocht”
Beoordeling van Restaurant Cafe Modern

Restaurant Cafe Modern
Geclassificeerd als nr. 6 van 7 Restaurants in Teuven
Keukens: Belgisch
17 juni 2022 beoordeeld

Vriendelijke uitbater. Toffe kaart met veel verschillende bieren. Heerlijk terras om even te bekomen van een fietstocht. Wij hebben hier niet gegeten dus daar kan ik geen beoordeling over geven.

Datum van bezoek: maart 2022

7 juni 2022 beoordeeld

Heerlijke zondag met fijne wandeling daarna hier op prachtig terras gaan zitten, ben er met 5 mensen geweest. Hebben ons laten verwennen met diverse biertjes en wijntjes. Dit met lekkere meest uitgebreide borrelplank. Lekker met voor ieder wel wat lekkers te vinden. ook voor de vegetariers onder ons.
Ben benieuwd naar het eten ga dat binnenkort reserveren.

Datum van bezoek: juni 2022
20 mei 2022 beoordeeld

Wat een gezellige plek en heerlijk gegeten. Goede wijnkaart en leuke mensen. Heel gastvrij!! Zeker doen.

Datum van bezoek: mei 2022
24 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit oude schoolgebouw is een café gemaakt, heel sfeervol.
Ook hier weer hele fijne biertjes.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: april 2022
5 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek op terras. Eten zeer matig. Visplank van €25,- kwam zo uit de frituurpan. Daarbij heel vet gefrituurd stokbrood. Zeker geen aanrader. Prijs kwaliteit volstrekt niet in verhouding.

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die Restaurant Cafe Modern bekeken, bekeken ook

Teuven, Limburg Province
Teuven, Limburg Province

In Restaurant Cafe Modern geweest? Deel je ervaringen!