“Ontdekken waard”

Cafe Modern
Geclassificeerd als nr. 5 van 7 Restaurants in Teuven
Keukens: Belgisch
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling genoten op het terras.
De salade met kaas van Val Dieu en de spare Ribs waren zeer lekkere gerechten.
Ruim voldoende.
Bediening was heel aangenaam en vriendelijk.
Oud schoolgebouw waar ook nog een orgel staat.
Prijs/kwaliteit is dit een uitstekende keuze.

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een sportieve middag heerlijk bijkomen in het café met open haard en veel bieren op tap. Het automatische orkest zorgt ook voor veel sfeer

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar jaar geleden al eens naar tevredenheid geweest te zijn kwamen we nu terug om koffie te drinken , te gaan wandelen om daarna voor de lunch terug te komen.
We waren de enige klanten en vroegen een glaasje water bij de koffie.
Groot was mijn verbazing toen er €1.80 per glaasje op de rekening stond. Erg klantonvriendelijk.

We zijn ergens anders gaan lunchen.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep geluncht in de herfstvakantie. Lekker, vlot en sfeervol restaurant. Het orgel is waanzinnig...
Heel leuk ook om speciale bieren te proberen.

Wij gaan zeker terug

23 oktober 2017 beoordeeld

Leuk, traditioneel cafe in een oude school. Niet zo supergezellig, maar het authentieke kader maakt veel goed.

Reizigers die Cafe Modern bekeken, bekeken ook

Sint-Pieters-Voeren, Limburg Province

In Cafe Modern geweest? Deel je ervaringen!