“Zalig vertoeven”

Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Teuven
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Blij dat we weer hebben genoten van ons verblijf in Hof de Draeck. Je voelt je er steeds welkom.
Voorheen altijd gelogeerd in het kasteel, nu gekozen voor het huisje apart.
Ook dit is ons zeer goed bevallen.
Ruime living, 2 slaapkamers met eigen badkamer en toilet. Je kan er ook zalig genieten buiten in het groen. Zeker een pluspunt.
Het menu was zoals verwacht weer super.
Mooie gerechten en zeer smakelijk.
Het was ook geen probleem om het hoofdgerecht met lam te vervangen door een zeer smakelijk visgerecht. Dit werd zeer geapprecieerd door ons.
De inrichting van het restaurant was volledig vernieuwd, zeer fris en luchtiger als voorheen. Heel mooi.
We gaan graag weer terug.

6 mei 2018 beoordeeld

We zijn met een aantal vrienden op een zaterdagavond gaan eten in deze zaak. Het is een uniek huis met een heerlijke tuin waar we het aperitief hebben genoten. Het restaurant binnen in met smaak ingericht. De maaltijd zelf was erg creatief, een moderne keuken met respect voor het ingrediënt. Melden we ook nog de zeer deskundige sommelier.

25 april 2018 beoordeeld

Het was weer al 2 jaar geleden, dus weer eens tijd om hier te gaan eten. We waren in de buurt voor een weekeindje Limburg. Het restaurant heeft intussen een mooie update ondergaan en is met smaak uitgevoerd. We hebben gekozen voor het zaterdagavond menu met aangepaste wijnen. Ook het door ons gekozen kaasbordje was uitstekend samengesteld. Wederom een fantastische ervaring en heel bijzonder een licht gerookte asperge. Knap dat al zolang het niveau zeer hoog blijft.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten in het zonnetje aperitief gedronken. Vier gangen menu genomen. Niks op aan te merken, erg lekkere gerechten! Bediening tip top in orde! Een aanrader!

1 oktober 2017 beoordeeld

Super mooie locatie wij hebben hier gedineerd ontvangst was heel vriendelijk, er werd ons aangeboden om het aperitief in de tuin te nemen daar werden ook de amuses geserveerd we hebben genoten van de prachtige tuin het lekkere aperitief en de heerlijke amuses, Vervolgens werden we vriendelijk geplaceerd ineen sfeervol en mooi restaurant. De bediening was super! Heel gastvrij en veel kennis in huis. We zijn voor het menu prestige gegaan en dat was met 1 woord geweldig! Prijs kwaliteit was echt dik in orde! Complimenten ster waardig! We hebben genoten en komen hier zeker terug! Een aanrader dus!

Reizigers die Hof de Draeck bekeken, bekeken ook

In Hof de Draeck geweest? Deel je ervaringen!