“prettig zitten”

Vulkan Waldfrieden
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Wassenach
Keukens: Duits, Internationaal
4 weken geleden beoordeeld

uitstap gedaan naar de Laacher See en hier iets gaan eten, op het terras was het prima zitten de bediening was zeer vlot

Datum van bezoek: september 2019

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren zijn wij onderweg naar huis gestopt om hier te eten. Het was druk maar er was nog 1 plekje vrij. De bediening is vlot en het geheel doet aan als een geoliede machine. Het eten was erg goed. Ik had asperges en mijn man een schnitzel. Voor ons beiden was het erg lekker! We stonden binnen een uur weer buiten maar dat was niet zo erg aangezien we op weg naar huis waren.

Datum van bezoek: mei 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een bezoek brengt aan de Laached See, dan moet je zeker even stoppen bij dit restaurant. Een goede kaart en een mooi terras.

Datum van bezoek: april 2018
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras om van je diner te genieten! Erg vriendelijk personeel, verzorgde toiletten maken het geheel compleet.
Het eten is goed verzorgd met enkel verse ingrediënten. Buiten de Duitse gerechten, vindt men ook pasta op de kaart. Mooi om te zien dat kinderen gratis mee kunnen eten met hun ouders. Ze ontvangen bestek en een bord om mee te pikken van wat hun ouders besteld hebben, mooie service! Prijs/kwaliteit is perfect!

Datum van bezoek: augustus 2017
21 juni 2017 beoordeeld

Makkelijk bereikbaar met de auto, het ligt aan de hoofdweg en voor de deur parkeerplek zat. Wel nog even een trap omhoog om er te komen.
Goede bediening, maar het was ook niet heel erg druk toen wij er waren.
Als eten hadden we flammkuchen besteld. Deze was prima gemaakt. Het heeft ons goed gesmaakt!
Het interieur lijkt nieuw. Grote toiletten, en ook een aparte kamer om de baby te verschonen (grote pluspunt als je met baby bent, nadeel is dan wel weer die trap die je eerst omhoog moet bij de entree)
Als we in de buurt zouden verblijven zouden we nog graag teruggekomen zijn om de rest van het menu eens te proberen.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Vulkan Waldfrieden bekeken, bekeken ook

Bad Breisig, Rijnland-Palts
Maria Laach, Rijnland-Palts

Andernach, Rijnland-Palts

In Vulkan Waldfrieden geweest? Deel je ervaringen!