“Eenvoudig maar goed”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Waterberg Wilderness Lodge
Beoordeeld als nr. 7 van 16 bijzondere accommodaties in Otjiwarongo
30 augustus 2017 beoordeeld

Deze lodge ligt erg afgelegen, waardoor er naartoe rijden al bijna een avontuur op zich is. De kamers zijn eenvoudig, maar erg ruim. Aan de lodge komen regelmatig stekelvarkens, bavianen en ook neushoorns op bezoek, wat een verblijf in deze lodge uniek maakt.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Caroline R, Inhaber van Waterberg Wilderness Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf in onze natuurreservaat waterberg wildernis! Indeed you can often watch baboons from our new restaurant when they come close to the garden in their search for eatable plants at the edge of the bush. However, in the interest of our guests we keep them at bay. If they lose respect for humans, they can turn into a problem when they try to steal food. Once a guest gets injured, the "problem animal" needs to be put down. That is why we ask our guests not to feed baboons (or other wild animals).

Beste groeten uit de Waterberg, ook van onze stekelvarkens, bavianen en neushoorns ;))

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Logeren in de middle of nowhere. In prachtige natuur aan de waterberg. Slapen in kamers of kleine huisjes. Eten wordt bij reservering geserveerd. Met zeer beperkte middelen krijg je fantastisch eten geserveerd. Je kunt wandelen of safari boeken, beide zeer moeite waard! Fantastisch personeel die alles voor je doen met de grootste smile (vooral Lucas). Aanrader!

Verbleef: Augustus, 2017
Caroline R, Inhaber van Waterberg Wilderness Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Heel hartelijk bedankt - for your "five star" comment, which we passed on to our lodge manager and our chefs!

Met zonnige groeten uit de de middle of nowhere, called Waterberg Wilderness private nature reserve ;-)

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Lodge ligt op een heel bijzondere locatie in de vallei van het Waterberg plateau. De huisjes zijn wat gedateerd en eenvoudig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is middelmatig en zeker de lunch mogelijkheden zijn erg beperkt. In het restaurant is WiFi met beperkte capaciteit. Whatsapp lukt maar veel meer ook niet. Door de ligging zijn er vanaf de accommodatie regelmatig allerlei dieren te zien zoals de Damara Dik Diks, bavianen etc. Wandeling over het plateau is erg leuk om te doen. Huisje 12 is eigenlijk niet geschikt als zelfstandig huisje voor twee personen. De Lodge biedt een aantal leuke excursies. De onverharde weg naar de Lodge is aan de uitdagende kant maar wel te doen zelfs zonder vierwiel aandrijving.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Caroline R, Manager van Waterberg Wilderness Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Dank u voor uw reactie op uw verblijf in onze natuurreservaat Waterberg Wilderness.

We are renovating our rooms on an annual basis, usually in the low season in January. Last year we equipped all the beds with mosquito nets, the year before we decorated the rooms and the restaurant with large and elegantly framed pictures taken in the Waterberg area in the past 100 years. Rest assured that there will be further improvements next January. Concerning our free WiFi please bear in mind that Namibia is not a first world country and we are situated in the middle of nowhere.

Our main focus, however, is to offer experiences (encounter rhinos as close as can be on a game drive or a game tracking tour; meet the Herero people on a cultural tour). Therefore we are delighted that you conquered the Waterberg plateau on your plateau hike.

Met vriendelijke groet - uw team van Waterberg Wilderness Lodge

20 augustus 2015 beoordeeld

Ik zou deze lodge bij iedereen af willen raden!!! Het was echt waardeloos.

Om te beginnen bij het personeel - waardeloos. Dit was slecht, onervaren en wist nauwelijks iets.
Toen we aankwamen werden we in de verkeerde kamer geplaatst. Hier kwamen ze ons naar een half melden zonder sorry.

Dits slecht, onervaren en wist nauwelijks iets. Ook zou er volgens het personeel om 14:30 een koffie en thee tafel klaarstaan zou dat we om 15:00 met de Neushoorn-tour mee konden. Dit was niet het geval. Uiteindelijk kregen we om iets voor 15:00 onze koffie en moesten haasten voor de Neushoorn-tour.
Vervolgens kam de oh-zo-geweldige Neushoorn-tour die je niet mocht missen volgens het hotel. Je betaald iets meer als €30 p.p. om naar 3 gevoerde neushoorns te gaan kijken (de tour duurde 90 minuten). We mochten zelfs uit de safari-auto om dichter bij de neushoorns te gaan kijken. Dit terwijl neushoorns bij de big 5 behoren en levensgevaarlijk zijn.

Echt een dierentuin was leuker geweest!!!!
En had heel wat geld bespaart. Op een begeven moment zagen andere mensen uit de jeep een struisvogel lopen. Maar onze jeep-chaufeur was te druk bezig met sms'en en andere zaken op zijn mobiel en luisterde niet naar enthousiaste passagiers. Hij wist tenslotte dat we de struisvogels toch nog te zien kregen. Want het was een rondje waarin we alle dieren te zien kregen die er in het hele park stonden. Dit waren:
3-gevoerde neushoorns
een groepje wildbeesten
2 struisvogels
en een paar springbokken.
Andere mensen uit onze jeep vonden het ook een waardeloze tour. Wanneer we klaagde bij het personeel kregen we als reactie dat hun park (dat 25 dieren telde) meer dieren had als het hele Etosha park. Het Etosha park is het grootste park van heel Namibie waarvoor je €8 intree per persoon betaald voor een hele dag.

Het avondeten was lekker. Alleen was het koud binnen, er stond een kachel maar daar werd geen hout bij gelegd als de gasten er niks van zeiden. Als drinken hadden ze water, cola, wijn. Ook wist het personeel niet wat ze voor je op tafel zetten. Dan vroegen we wat is dit voor toetje? vervolgens viel de mond bij een van de personeelsleden open, haalde haar schouders op en kwam niet meer terug. Heel bijzonder!!!

Ik zou er echt nooit meer terug gaan!

Kamertip: Neushoorn tour niet boeken! Beter is om niet naar dit hotel te gaan
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Caroline R, Manager van Waterberg Wilderness Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Thank you very much for your comment. For the mistake concerning your room we like to apologise. Your complaint concerning bad service has been forwarded to our lodge manager. We regret also that you have been unlucky in spotting animals. Usually our guests are delighted by our "Rhino Drive". Unlike in Etosha, where you rely on your luck and drive in your own car, in our private nature reserve Waterberg Wilderness the probability of seeing our white rhinos is more than 95 percent, because our rangers assist our drivers in finding the animals. Unlike in Etosha, you can leave the game viewer and - guarded by our guides - take real close-up photos. The rate of 30 Euro for the drive, lasting at least two hours, includes a drink and a contribution to the costly protection of our rhino, giraffe, blue wildebeest, red hartebeest, oryx, springbuck, kudu and other game. Just for interest sake: A one hour harbour tour in Hamburg (without drink) costs 18 Euro.

Your Waterberg Wilderness Team

25 november 2014 beoordeeld

Goede ontvangst met koffie, thee en chocolade cake. Zeer ruime kamer met douche voor wel 6 personen, maar zeer kaal, wat aankleding zou beter zijn. Lekker geslapen in heerlijk bed. Lekker gegeten, set menu van 4 gangen. Hadden picknicklunch besteld wat zeer lekker was. Mooie omgeving!

• Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
Caroline R, Manager van Waterberg Wilderness Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2014

Hartstikke bedankt voor uw commentaar. Rooms and restaurant of our Waterberg Wilderness Lodge are decorated with nicely framed and large pictures of the former farm and the past of this area. In the process of our annual renovation of the lodge we will consider changes to the rooms and the bathrooms.

Met vriendelijke groet van de Waterberg en gelukkig nieuwjaar! - Uw Waterberg Wilderness Team

28 september 2014 beoordeeld

Prachtig gelegen lodges in de vallei van de waterberg, heerlijk rustig. Heel goed ontvangen door Johannes. Heel lekker gegeten en nadien nog kunnen nagenieten van een glaasje wijn rond het haardvuur. Wij hebben de wandeling gemaakt met gids, zeer aangename jongen, naar het plateau, waar we konden genieten van een prachtig uitzicht. De rhino-drive bracht ons tot op enkele meters van de neushoorns. Maar de uitstap die ons het meest zal bijblijven was de cultuurtour naar Okakarara. Onze gids, Wesley, toonde ons het echte leven van veel Namibiërs, als toerist vonden wij dit ook belangrijk om te zien.

• Verbleef: September, 2014, reisde met familie
Caroline R, Manager van Waterberg Wilderness Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2014

Hartstikke bedankt for your very positive comment, which we passed on to our staff.

Your Waterberg Wilderness Team, with special greetings from Johannes and Wesley :-)

11 augustus 2014 beoordeeld

De Waterberg Wilderness Lodge was voor ons de afsluiter van onze reis door Namibië. De accommodatie is geweldig gelegen in een vallei tussen de rotsen met veel groen. Het doet bijna een beetje regenwoud achtig aan. Je kunt er heerlijk wandelen over meerdere paden (trails) of onder begeleiding van een gids naar het hoogste punt klimmen, vanwaar je een fantastisch uitzicht over de vallei hebt. Ook ligt het Waterberg gebied er natuurlijk vlakbij.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Diner (vast menu) en ontbijt (buffet) beide prima. Je moet een lange zandweg over om bij de accommodatie te komen. In het regenseizoen kan deze moeilijk bereikbaar zijn als je niet over een 4x4 beschikt.

Kamers zijn ruim, schoon en comfortabel maar verder niet heel bijzonder. Wel voorzien van een klamboe, zodat je geen last hebt van eventuele insecten.

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
Caroline R, Manager van Waterberg Wilderness Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2014

Thank you very much for your positive comment. By the way, we also offer a Rhino Drive where our guests almost always experience white rhino as close as can be...

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Otjiwarongo bekeken
op 29,5 km afstand
C'est Si Bon Hotel
nr. 3 van 12 in Otjiwarongo
140 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Waterberg Wilderness Lodge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Waterberg Wilderness Lodge

Adres: D2512, Waterberg Wilderness, Otjiwarongo 00100, Namibië
Locatie: Namibië > Otjozondjupa Region > Otjiwarongo
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 7 van 16 bijzondere accommodaties in Otjiwarongo
Prijsklasse: €93 - €280 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Waterberg Wilderness Lodge 3*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Waterberg Wilderness Lodge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?