25 november 2014 beoordeeld

Goede ontvangst met koffie, thee en chocolade cake. Zeer ruime kamer met douche voor wel 6 personen, maar zeer kaal, wat aankleding zou beter zijn. Lekker geslapen in heerlijk bed. Lekker gegeten, set menu van 4 gangen. Hadden picknicklunch besteld wat zeer lekker was. Mooie omgeving!

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Caroline R, Manager van Waterberg Wilderness Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2014

Hartstikke bedankt voor uw commentaar. Rooms and restaurant of our Waterberg Wilderness Lodge are decorated with nicely framed and large pictures of the former farm and the past of this area. In the process of our annual renovation of the lodge we will consider changes to the rooms and the bathrooms.

Met vriendelijke groet van de Waterberg en gelukkig nieuwjaar! - Uw Waterberg Wilderness Team

28 september 2014 beoordeeld

Prachtig gelegen lodges in de vallei van de waterberg, heerlijk rustig. Heel goed ontvangen door Johannes. Heel lekker gegeten en nadien nog kunnen nagenieten van een glaasje wijn rond het haardvuur. Wij hebben de wandeling gemaakt met gids, zeer aangename jongen, naar het plateau, waar we konden genieten van een prachtig uitzicht. De rhino-drive bracht ons tot op enkele meters van de neushoorns. Maar de uitstap die ons het meest zal bijblijven was de cultuurtour naar Okakarara. Onze gids, Wesley, toonde ons het echte leven van veel Namibiërs, als toerist vonden wij dit ook belangrijk om te zien.

• Verbleef: september 2014, reisde met familie
Caroline R, Manager van Waterberg Wilderness Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2014

Hartstikke bedankt for your very positive comment, which we passed on to our staff.

Your Waterberg Wilderness Team, with special greetings from Johannes and Wesley :-)

11 augustus 2014 beoordeeld

De Waterberg Wilderness Lodge was voor ons de afsluiter van onze reis door Namibië. De accommodatie is geweldig gelegen in een vallei tussen de rotsen met veel groen. Het doet bijna een beetje regenwoud achtig aan. Je kunt er heerlijk wandelen over meerdere paden (trails) of onder begeleiding van een gids naar het hoogste punt klimmen, vanwaar je een fantastisch uitzicht over de vallei hebt. Ook ligt het Waterberg gebied er natuurlijk vlakbij.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Diner (vast menu) en ontbijt (buffet) beide prima. Je moet een lange zandweg over om bij de accommodatie te komen. In het regenseizoen kan deze moeilijk bereikbaar zijn als je niet over een 4x4 beschikt.

Kamers zijn ruim, schoon en comfortabel maar verder niet heel bijzonder. Wel voorzien van een klamboe, zodat je geen last hebt van eventuele insecten.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Caroline R, Manager van Waterberg Wilderness Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2014

Thank you very much for your positive comment. By the way, we also offer a Rhino Drive where our guests almost always experience white rhino as close as can be...

13 november 2013 beoordeeld

dit was een heerlijk rustig plekje aan het eind van een prachtige trip door Namibie. Heel vriendelijke mensen, aapjes buiten in het gras en mooie verstilde natuur omgeving. Heerlijk!
Zou graag nog eens teruggaan!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
1 oktober 2012 beoordeeld

De Waterberg Wilderness lodge is gelegen aan zandweg, vrij ver van de hoofdweg.
Bij regenval.is een goede wagen (2x4, 4x4) geen luxe.
De ontvangst was zeer vriendelijk.
De kamers zijn proper maar verouderd. Thermosje met warm water en instantkoffie en thee stond klaar op de kamer bij onze aankomst.
Het diner werd opgediend aan tafel,was lekker maar niet speciaal.
's Avonds liepen er op het gazon aan de eetzaal 2 neushoorns.
Het ontbijt was matig.

• Verbleef: september 2012, reisde met een partner