“Huwelijksfeest”

Drie Goten
Geclassificeerd als nr. 5 van 39 Restaurants in Hamme
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren mochten we bij jullie het huwelijk vieren van onze dochter Frédérique en Jellen. Chapeau voor jullie inzet. Zeer verzorgde receptie. Een heerlijke maaltijd, de at St-Jacobsvruchten waren super lekker. Mooie locatie, heel vriendelijk personeel, fantastisch diner, kortom een 100% geslaagd feest. Dank u wel, een fiere papa.

Datum van bezoek: september 2019

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn onze 25 jaar hier gevierd en het was van begin tot het einde echt top het eten de bediening voor feestjes is het zeker een aanrader

Datum van bezoek: mei 2019
22 april 2019 beoordeeld

we hebben de paaslunch genomen, het was heerlijk: wilde roze zalm en als hoofdgerecht was het lamskroon! heerlijk en dan nog kletskoppen als dessert! schittterend!

Datum van bezoek: april 2019
6 augustus 2018 beoordeeld

Gezellig restaurantje, ook ideaal voor feesten, in de zomer best reserveren op het dakterras, het uitzicht op het schelde maakt het wel af.

Wel het best reserveren. Er is altijd wel volk.

Datum van bezoek: juni 2018
23 juli 2018 beoordeeld

Mooi terras met zicht op de Schelde. Zeer vriendelijke bediening, qua prijs kwaliteit aangenaam verrast. Zeker en vast een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Drie Goten bekeken, bekeken ook

Hamme, Oost-Vlaanderen

In Drie Goten geweest? Deel je ervaringen!