“onverwachts familieetentje”
Beoordeling van Kaai 31

Kaai 31
Geclassificeerd als nr. 6 van 37 Restaurants in Hamme
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

suuuuuuuper locatie, suuuuuuuuper vriendelijke dame die ons bestelde, up zien west vlams, ene met poten an eur lief, want wieder zien van de westvlaanders, suuuuuuuuper lekker gegeten, tegen een heeeeeel schappelijke prijs, suuuuuuuper rose wijntje gedronken, als we in de streek zien kom we zeker were

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondagmiddag gaan eten bij kaai 31, gezellig op terras.
Superlekkere veggie pasta gegeten, met veel groentjes.
Lekkere gin-tonic gedronken.
Niet duur, Aanrader !

2 mei 2018 beoordeeld

Na de overname door de nieuwe eigenares onderging deze zaak een heuse metamorfose. Het eten is voortreffelijk en de bediening vriendelijk en ongedwongen. Reserveren is noodzakelijk want anders geraak je er gewoon niet in...

25 februari 2018 beoordeeld

de sex on the beach was best wel lekker , garnaalkroketjes met een verzorgd slaatje en de carpaccio viel ook in de smaak

Forel met een ruim aantal kroketjes als de ribbetjes met voldoende frietjes waren prima!

Hellen is de meerwaarde hier ! Eerlijk en lekker eten aan een correcte prijs met super bediening. We will be back !

4 februari 2018 beoordeeld

de kok doet goed zijn best. scampi's zijn lekker. dagschotel is altijd top voor zijn prijs. gebruik van verse producten strekt tot aanbevelen/

Reizigers die Kaai 31 bekeken, bekeken ook

Waasmunster, Oost-Vlaanderen

In Kaai 31 geweest? Deel je ervaringen!