demeyerdewaele
Wakken, België

proper hotel

4,0 van 5 bollen11 mrt 2023 beoordeeld
vriendelijk personeel, jammer dat ze bijna geen Nederlands spreken en/of verstaan
In de hamam en sauna kan er verbetering aangebracht worden. Licht in sauna werkt niet. Niet zo aangename geur in hamam.
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
2,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 mrt 2023
Geachte heer Demeyer,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed.

Wij hebben nota genomen van uw opmerkingen en nemen contact op met onze technische dienst over het Wellness-centrum.

Wij doen inspanningen om onze tweetaligheid te verbeteren.

Wij verwelkomen u graag bij een volgende gelegenheid in ons 4-sterrenhotel. Wij nodigen u uit om onze activiteiten en arrangementen op onze websites te bekijken.

Met Vriendelijke Groeten

2.4 km van Hotel Verviers Van der Valk
        Le restaurant
          1.3 km van Hotel Verviers Van der Valk
          Restaurant
          Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
            1.3 km van Hotel Verviers Van der Valk
            Word beloond met One Key
            • Hotels.com
            • Agoda.com
            18.7 km van Hotel Verviers Van der Valk
            Meer hotels in Verviers bekijken
            Beoordeeld op 22 februari 2023

Ik jaag altijd op deze veiling bij vakantie veilingen omdat ik dit hotel ontzettend fijn vind. De omgeving vind ik idyllisch, ik geniet hier echt. Zodra ik de bergen zie wordt ik blij!! Volgende maand kom ik weer!

Beoordeeld op 21 februari 2023

aangenaam ontspannend verblijf met een prachtige kamer met bubbelbad, en een heerlijk restaurant.
            wij deden e wandeling van hoegne, maar in verviers zelf is genoeg te beleven om je een weekend bezig te houden!

Beoordeeld op 7 februari 2023

mooie lokatie en alles aanwezig in het hotel. Fijne restaurant en een fijne avondje dansen. hele fijne mensen en heel sociaal. Heel goed gelegen. mooie omgeving veel te bezien in de omgeving. gratis parkeren

Datum van verblijf: februari 2023
            Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2023

Beste gast,
            Wij zijn verheugd dat uw verblijf naar wens was en danken u voor het delen van uw succesvolle ervaring met ons.

Met vriendelijke groet
            De directie

Beoordeeld op 22 januari 2023

wij kwamen voor het werk met 3 monteurs welke het alle 3 een plezierig verblijf vonden en hebben ook genoten van de bistro en het eten de kamers waren aangenaam met een heerlijk ligbad en inloop douche als we weer daar in de buurt werken komen we zeker terug.

Datum van verblijf: januari 2023
            • Reistype: Reisde voor zaken
            Beoordeeld op 3 januari 2023

de kamer waren ruim en aangenaam, proper, je kan er tot rust komen, kleine fitness aanwezig die alles heeft voor een goede work-out, een wellness met sauna hamman en infrarood gelegenheden. Ontbijt zaal en restaurant aanwezig vriendelijk personeel aparte gedeeltes. Ruim aanbod.

Datum van verblijf: januari 2023