“Gezellige middag!”
Beoordeling van Kelsbekerhof

Kelsbekerhof
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Nieuwerkerken
1 juni 2018 beoordeeld

Heel mooie, moderne zaak. Heel aangename veranda. Mooie kaart. Prijs kwaliteit is er top. De klant is echt nog koning. Aangename bediening, royale porties. Je krijgt de tijd om gezellig te tafelen.Hier ga je tevreden buiten en kijk je uit naar je volgende bezoek.

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontvangst was super de bediening was top een aanmerking en ik geef daar mijn mening over schrab AUB de filet pure of pure filet als je die niet serveert .zet dan op de kaart steak of biefstuk, maar AUB geen filet pure .De steak was geprikt van het kan niet meer en was dus niet meer sappig wij vonden dat heel spijtig. Voor de rest was het top echt af en zeer lekker . We zullen in de toekomst nog wel eens komen proberen en dan zullen we wel verder ons bevindingen doorgeven

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts gestopt aan t kelsbekerhof. Geen minuut spijt! Heel lekker gegeten in een hele mooie stijlvolle zaak met vriendelijke vlotte bediening. De hapjes (2 warme en 3 warme) waren onverwachte smaakbommetjes. De hoofdmaaltijd die hierop volgde was prima in orde, alleen mss wat snel na de lekkere amuses. Ook vergeten vragen of we glaasje wijn of iets anders wilde drinken bij t eten. Maar door de vriendelijke vlotte bediening maakt dat ni uit. Bij t toekomen werden onze jassen aangenomen en in vestiaire gehangen en bij t vertrek kregen we deze mooi terug. De stoffen tafel lakens en stoffen servieten... super. En niet duurder dan ergens anders. Voor herhaling vatbaar.

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van een feestje voor onze dochter kozen we Kelsbekerhof als feestlocatie om met een 30-tal gasten, familie en vrienden te vieren.
Wat betreft de voorbereidende gesprekken verliep alles professioneel en correct. De dag zelf hoefden we ons geen zorgen te maken en gebeurde alles precies zoals afgesproken.
Het aperitief namen we in de veranda. De feesttafels waren een streling voor het oog.
Het eten was super lekker en iedereen had op het einde van de dag voldoende gegeten. Aangezien het mooi weer was, konden we tussen de gerechtjes genieten van de mooie tuin en terras.
Kelsbekerhof is niet alleen een feestzaal. Kijk ook eens naar de openingstijden van de brasserie om ook daar culinair verwend te worden.

26 oktober 2017 beoordeeld

Het onthaal was vriendelijk. Het aperitief met hapjes was uitstekend. Het door ons gekozen menu was perfect met aangepaste wijnen. De bediening was vriendelijk en zeer goed. Voor elk feest een aanrader.

Reizigers die Kelsbekerhof bekeken, bekeken ook

Nieuwerkerken, Limburg Province

Nieuwerkerken, Limburg Province

Sint-Truiden, Limburg Province

In Kelsbekerhof geweest? Deel je ervaringen!