“Meestal problematisch”

Nami Sushi
Geclassificeerd als nr. 29 van 80 Restaurants in Mol
Keukens: Japans, Thais
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben er een paar keer gaan eten en het duuuuurrt er behoorlijk lang.
Dit ko
mt door de slechte regeling vd afhalingen.
Gaat om 1700h open, om 1715h moest ik mijn bestelling afhalen maar 20 min moeten wachten . Gelukkig kan de sushi niet koud worden...
Regelmatig dubbele bestellingen, bij momenten echt een zootje...de baas die zijn werkvolk uitkaffert...fawlty towers..

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier afgelopen zondag gegeten. Eerst de edamame en dan een sushi boot. Het was lekker en zeker genoeg voor ons 4!

Datum van bezoek: augustus 2019
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 45min wachten toch maar gaan horen waar mijn voorgerecht bleef. Ik moest er zelf voor naar de toog gaan want in de zaal was niemand te zien. Blijkbaar waren ze het vergeten, terwijl de rest aan tafel alles al gekregen had. Eten is in orde, maar niets bijzonder. Curry met lam was lekker maar zeer weinig lam te vinden. In het midden van het hoofdgerecht moesten we naar een ander tafel verhuizen omdat er een grote groep gereserveerd had. Zoiets moet je toch op voorhand weten ?

Datum van bezoek: mei 2019
26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere en verse sushi. Heel vriendelijke bediening. Ook voor meeneemsushi kan je hier terecht, altijd picobello.

Datum van bezoek: april 2019
23 februari 2019 beoordeeld

We hadden zin in sushi, maar helaas... wat een tegenvaller! De bediening was vriendelijk, maar jammergenoeg kregen wij onze sushi-boot (die we al een 10tal minuten zagen klaarstaan op de toog) pas een kwartier later, dan mijn vriend (hij nam de Pad Thai). Jammergenoeg was de sushi ook nog slordig, viel ze uitklaar en waren het veel te grote stukken... de sashimi waren gewoonweg dikke klompen.
Er is dus nog veel verbetering nodig!!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Nami Sushi bekeken, bekeken ook

In Nami Sushi geweest? Deel je ervaringen!