28 mei 2018 beoordeeld

Dubbel gevoel bij dit park, de huisjes zijn binnenin wat verouderd, maar netjes verzorgd.
Rondom het huisje en in het hele park wordt helaas niets aan de tuintjes, beplanting etc gedaan, waardoor het park erg verwilderd oogt.
Voor de 'online-generatie'; er is geen wifi-voorziening in de huisjes, dus je zal je met mobiel internet moeten behelpen.
Wel een heel erg mooie omgeving waar de wandelaar naar hartelust zijn gang kan gaan.
Honden zijn toegestaan in de huisjes en het park, uiteraard aangelijnd, maar vlak naast het park liggen meerdere wandelroutes waar zij naar hartelust kunnen rennen.
Dit park verdient een degelijke opknapbeurt zodat het weer mooi tot zijn recht kan komen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
28 mei 2018 beoordeeld

Als hotelkamer verblijf is Sunparks prima. Hotelkamer netjes schoon en voorzien van koffie en thee mogelijkheid. Internet is hier erg slecht. Wifi alleen in de hal.
Personeel in restaurant de Hoeven kan iets vriendelijker.

• Verbleef: mei 2018, reisde alleen
SocialRoomPVCP, Sunparks team van Sunparks Kempense Meren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste Joyce,

Bedankt voor uw review.

We zijn verheugd te lezen dat u tevreden bent over uw hotelkamer op het park. Deze zijn inderdaad leuk, zeker wanneer u een kamer heeft met uitzicht over het meer.

Het park beschikt inderdaad enkel in parkcenter over WiFi, deze is volledig kosteloos. De hotelkamers en vakantiehuizen beschikken (nog) niet over WiFi.

Wat betreft uw opmerking over de medewerkers van het restaurant, wij zullen deze doorgeven aan de parkleiding, zodat zij dit verder kunnen bekijken.

We hopen u zeker nog eens te mogen verwelkomen op het park Kempense Meren.

28 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn hier drie dagen naar toe geweest met de kleinkinderen . Mooie omgeving, huisje was netjes,op het bad na. En het weer was fantastisch. Heel goed subtropisch zwembad. Het goede daar is ook dat je voor uw kleine kinderen of iets grotere die nog niet kunnen zwemmen,gratis zwemvesten kan nemen. Verder is er nog een binnenspeeltuin. Maar eens buiten is er voor de kleinste kinderen niet veel te doen, een heel klein speeltuintje. Een groot strand,waar ze eventueel een heel groot speeltuin van kunnen maken. Deze plaats is meer gericht naar de oudere kinderen, s’nachts staat er ook geen limiet op nachtlawaai. De omgeving is mooi maar heeft grote nood aan een opkuis.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
SocialRoomPVCP, Sunparks team van Sunparks Kempense Meren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste Ann,

Bedankt voor uw review.

We zijn verheugd te lezen dat jullie samen met de kleinkinderen een leuk verblijf hebben gehad op ons park.

De Aquafun is inderdaad één van de vele troeven waarover het park beschikt, kinderen kunnen hier uren plezier beleven. Omdat Sunparks veel belang hecht aan de veiligheid, en zich er ook van bewust is dat gasten ook wel iets kunnen vergeten wanneer ze op vakantie gaan, stellen ze de zwemvesten inderdaad gratis ter beschikking voor de gasten.
De speeltuin buiten is inderdaad iets meer gericht op grotere kinderen, hoewel de kleintjes zich er ook perfect kunnen uitleven.

We vinden het jammer dat er tijdens uw verblijf nachtlawaai was en hopen dat u hiervan geen hinder heeft ondervonden. Indien dit zo was, hopen we dat u de nachtwaker hiervan op de hoogte heeft gebracht zodat hij dit verder voor u heeft kunnen opnemen.

Uw feedback zullen we zeker doorgeven aan de parkleiding, zodat zij deze verder mee kunnen nemen voor de optimalisatie van hun park.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen op Kempense Meren.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zelden zo een slecht onderhouden park gezien. Huisjes zijn gedateerd, smerig en smoezelig en buitenal NIET onderhouden. Huizen staan boven op elkaar en worden veelal bewoond door oost europese seizoensarbeiders. Toen wij aankwamen dit weekend in Huis 614 rond 23:00 uur waren er niet genoeg dekbedden en mistte de halve inventaris. gebeld met de nachtportier maar na een uur nog niks, wederom gebeld en na een kwartier kwam er dan eindelijk iemand. De volgende ochtend bij daglicht gezien hoe erbarmelijk slecht dit huis was schoon gemaakt, er zat nog bloed op de wc en het huis was ronduit smerig. We hebben direct ons beklag gedaan, als compensatie kregen we 20 euro waardebonnen te besteden op t park. Leuke geste maar neemt niet weg dat je geen waar krijgt voor je geld. Voor 360 euro voor n weekend verwacht je wel wat kwaliteit. Nogmaals gedateerd niet erg maar niet schoon kan echt niet. Dit huis is gewoon rond uit niet verhuurbaar meer, je kijkt uit op de vuilnisbak. Mijn advies aan de eigenaar van dit park, sluiten voor een half jaar grondig verbouwen en dan fris weer open en geen asielzoekers en gastarbeiders meer toelaten op t park. De rest van de voorzieningen niet gebruikt dus kan ik niet beoordelen. De winkel was prima !
Graag zou ik eens van gedachten willen wisselen met de parkmanager wat hij onder gastvrijheid en hospitality service verstaat want dat is echt ver te zoeken op dit park.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste Hans,

We vinden het erg jammer te lezen dat jullie accommodatie niet volledig in orde en proper was bij aankomst. Dit had zeker zo moeten zijn.

Onze receptiemedewerkers trachten steeds een passende oplossing aan te bieden wanneer gasten ontevreden zijn. Heeft u bij hen ook aangegeven dat u, ondanks de waardebonnen die u heeft ontvangen, nog steeds met een teleurstellend gevoel verbleef in het vakantiehuis?

Uiteraard zullen we uw feedback opnemen met de parkleiding, zodat zij de mogelijkheden tot verbetering kunnen bekijken en hun park verder kunnen optimaliseren.

We hopen dat u, ondanks dit, toch heeft genoten van de mooie ligging en omgeving van het park.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 12 geleden ook geweest en er is niet veel veranderd. Huisjes kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Vooral de banken zijn aan vervanging toe. Badkamer ruim (wij hadden een 6 persoonshuisje). Het park zelf was wel schoner(geen zwerfvuil) dan in 2006. Zwembad is leuk, vooral het golfslagbad-maar op dat moment weer net te druk om je goed te kunnen bewegen. Supermarkt is aanzienlijk duurder dan de zaken in de omgeving. Horeca: personeel in de bar/restaurant is jong en nog niet ervaren. Wel vriendelijk.
Buffet: prima eten voor €23,50 pp. Icetea kost €2,75 (prijzig).
Express checkin werkt op zich prima, alleen hier zou men beter 2 rijbanen kunnen maken met 2 slagbomen zodat de mensen die al op het park zijn niet in de rij hoeven te wachten maar gelijk door kunnen rijden.

Verder prima verblijf in een mooie omgeving met groot meer en naaldbomenbos. Tip: bezoek eens de abdij van Postel.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
SocialRoomPVCP, Sunparks team van Sunparks Kempense Meren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste Peter,

Bedankt voor uw review.

We vinden het leuk te lezen dat jullie hebben genoten van een leuk verblijf op ons park Kempense Meren.

De mening van onze gasten is van groot belang voor Sunparks, we gaan deze dus zeker aan de parkleiding doorgeven, zodat zij deze verder kunnen meenemen voor de optimalisatie van hun park.

Het park heeft inderdaad een zeer mooie ligging met heel veel leuke bezienswaardigheden in de buurt, de abdij van Postel is daar zeker één van.

We hopen jullie zeker nog eens te mogen verwelkomen bij Kempense Meren!