“Goed , lekker”
Beoordeling van Restaurante Pablo Guardiola

Restaurante Pablo Guardiola
Geclassificeerd als nr. 9 van 40 Restaurants in Los Belones
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker eten heerlijke wijnen . Solo millo uitstekend,gambas a la jillo
Aziatico perfek
Aanrader ,limoncello vergeten te geven

22 februari 2018 beoordeeld

We waren de enige gasten...., ok misschien iets te vroeg gekomen naar Spaanse begrippen maar om 10 uur 's avonds waren we nog steeds de enige gasten. Ook geen andere vakantiegangers vanuit La Manga Club, waar de andere restaurants in Los Belones vol mee zitten. Eten hier was prima, al was de kip wel wat droog. Vissoep, gegrilde groenten en entrecote lekker. Prijs-kwaliteit vershouding niet goed, veel te duur voor wat geboden (op niveau van LMC). Misschien daarom geen andere gasten???

17 februari 2018 beoordeeld

Eerst tapas gaan eten, super vers en lekker. Later s’avonds gaan eten, ook heel lekker.
Paella is een echte aanrader.

27 december 2017 beoordeeld

We hebben hier al vaker gegeten en toen was het altijd perfect. Dit keer viel het echt tegen. Personeel niet erg vriendelijk. Jammer dat ze geen kerstmenu serveren.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke mijnheer, spreekt wat engels en heerlijke paella zeer goede prijs-kwaliteit
Doe zo verder Pablo

Reizigers die Restaurante Pablo Guardiola bekeken, bekeken ook

Cartagena, Municipality of Cartagena

La Manga del Mar Menor, Municipality of Cartagena

In Restaurante Pablo Guardiola geweest? Deel je ervaringen!