“Voortreffelijk gegeten ”

Geclassificeerd als nr. 6 van 53 Restaurants in Malinska
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van guesthaus Secilia hier gegeten. En niet onterecht dat ze op de vierde plaats staan. Een schotel met kip en een vlees schotel was de keuze. Alles was heerlijk mals. Zeer vriendelijke bediening. Netjes en schoon en voor een betaalbaar bedrag. Een aanrader als je in dit dorp komt.

19 juni 2017 beoordeeld

We waren naar dit restaurant gegaan op basis van de goede waardering en commentaren op Tripadvisor. Het restaurant is niet ver van het echte centrum gelegen. Het overdekte terras is zeer ruim en sober ingericht met houten tafeltjes, die het geheel een gezellige sfeer geven. We hadden eigenlijk niet echt veel honger, maar lieten ons toch verleiden om een visschotel voor 2 personen te nemen en daar waren we zeer gelukkig mee. Alles was duidelijk zeer vers, de vis ligt trouwens uitgestald in een ijskoffer op het terras. De porties waren meer dan riant, 2 volledige grote vissen, mosselen, langoustines en gefrituurde inktvisjes, met daarnaast aardappelen met spinazie. De smaak zat fantastisch! We dronken er een Kroatische wit wijntje bij, die uitstekend paste. Ook de bediening was over de hele lijn goed. We betaalden voor ons tweeën 450,kuna, dus ietwat prijzig, maar wat ons betreft zeker waard!

11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten goede bediening meertalige obers en houden rekening met het Asten dat een gluten allergie hebben

6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk. Jammer was dat ik bij de garnalen geen bakje met citroenwater kreeg, om me handen schoon te maken. Verder plakte de tafel heel erg, dit was minder fijn. De wijn wordt in leuke kannetjes geserveerd. Het eten was super, iedereen heeft genoten.

6 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Lokaal eten. Voor de kinderen is alles mogelijk. Zeer vriendelijke bediening. Gewoon zeer lekker eten. Zoals je verwacht in Kroatië.

Reizigers die Konoba Bracera bekeken, bekeken ook

Malinska, Krk Island
Malinska, Krk Island

In Konoba Bracera geweest? Deel je ervaringen!