Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
Booking.com
StayForLong
eDreams
Trip.com
Expedia.com
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.560)
Beoordelingen filteren
1.560 resultaten
Waardering van reizigers
781
596
135
33
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
781
596
135
33
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.560 beoordelingen
Beoordeeld op 25 februari 2018

Het hotel is meer dan 15 jaar oud en heeft een prachtige uitstraling vooral 's avonds. Het heeft helaas veel achterstallig onderhoud.
Het gerenoveerde restaurant ziet er schitterend uit. Er is een goed ontbijt en het eten is goed. Voldoende prijs / kwaliteit verhouding.De bediening van het personeel is goed.
Het restaurant op de binnenplaats is veel minder.
De kamers zijn ruim en voldoende ingericht
De afstand naar Hampi voor bezichtiging is prima. Ongeveer 10 kilometer.

Datum van verblijf: februari 2018
1  Bedank 573peterv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
pmsundeep, Owner van Hotel Malligi, Hampi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2018
Google-vertaling

Dear Sir,

Greetings for the Day!!!

We thank you for spending your holiday here with us at Hotel Malligi. Thank you for taking the time to share your experience.

We are pleased to note that we lived up to your expectation and you enjoyed your stay with us. We are glad to hear that you were able to enjoy our Restaurants. I am glad that you found our location to be ideal and convenient for exploring all that Hampi has to offer.

We hope to have the pleasure of welcoming you back for another unforgettable stay.

With warm regards,
Sundeep
Hotel Malligi - Best of everything
stay@malligihotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 januari 2016 via mobiele applicatie

Eerste nacht in budget geslapen niet echt goedkoop voor wat we kregen bedden keihard. Kamer stoffig douche wel goed. Tweede nacht een upgrade voor dertig euro bedden beter maar oud badkamer schimmel voor een standaard kamer van € 45 veel te veel geld bij van de valk in Nederland beter voor dat geld. Zwem bad prima ontbijt ok. Te duur. Restaurant ok op de eerste dag verse tandori kip tweede een te droge kip. Over het algemeen redelijk.

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Hans J
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
pmsundeep, Owner van Hotel Malligi, Hampi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2016
Google-vertaling

Dear Shantihans,

We thank you for choosing Malligi during your recent visit to Hospet. Thank you for taking the time to share your experience.

Regret that your stay with us was not to your entire satisfaction. Your feedback is appreciated as there is nothing else we like more than improving our service more and more in order for our guests to feel even more welcomed and comfortable while staying or dining with us.

We look forward to having the opportunity to host you in the near future to allow you to experience our commitment to quality and service.

With warm personal regards,

Sundeep
Hotel Malligi - Best of everything
stay@malligihotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 november 2015 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Nette kamer, niets op aan te merken. Uitstekende service. Ideaal om na een bezoek aan Hampi weer nieuwe krachten op te doen. Al ons derde verblijf in dit hotel. WiFi gratis. Heel vriendelijke mensen aan de receptie. Ideaal gelegen om Hampi te bezoeken. Bij een volgend bezoek keren we zeker terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde met familie
Bedank claesandre
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
pmsundeep, Owner van Hotel Malligi, Hampi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2015
Google-vertaling

Dear Sir,

We thank you for spending your holiday here with us at Hotel Malligi. Thank you very much for taking the time to share such a wonderful feedback.

We are really happy to note that you had a great experience with us and you were impressed with the quality of our service and facilities at our Hotel. We are thrilled to know that you spent your time well in Hampi

We look forward to serving you again and we assure you the best of services as always.

With warm personal regards,

Sundeep
Hotel Malligi - Best of everything
stay@malligihotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 oktober 2012

Beste hotel tijdens ons verblijf in INdia (samen met Residency in Mumbai, deze was nog beter). Echt goede kamer (in het nieuwe gedeelte), het hele hotel is brand en brand schoon (ook het oude gedeelte) en het ontbijt was uitgebreid en prima. Mooie inrichting, 2 restaurants en aardig personeel en bediening. Een pluim voor dit prima hotel!

Kamertip: vraag een kamer in het nieuwe gedeelte en is je budget kleiner, dan is het oude gedeelte toch heel schoon en prima
Datum van verblijf: september 2012
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank HansB605
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
pmsundeep, Owner van Hotel Malligi, Hampi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

We thank you for choosing Malligi during your recent visit to Hospet and thank you for taking the time to share your experience

We are very glad to note that your stay was pleasant and that our accommodation and services were up to your expectations.

We look forward to having the opportunity to host you in the near future to allow you to experience our commitment to quality and service.

Sincerely,

Sundeep (Director)
Hotel Malligi - Best of everything
stay@malligihotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 december 2011

Dit hotel heeft een onbruikbaar zwembad. Je moet de parkeerplaats over om er te komen en niemand zwemt er dan ook. Geen idee waar je je moet omkleden of hoe je de parkeerplaats in zwemgoed over moet. Ontbijt kan goed zijn, maar alles wat over is wordt kennelijk de volgende dag hergebruikt, dus je kunt papaya treffen die gewoon modder is. Smerig gewoon. Dus als je op de verkeerde dag komt, dan is het ontbijt gewoon niet te eten. Verkeerd afgestelde broodroosters zodat je 3x een snee het rooster moet laten passeren tot je geroosterd brood hebt. Totaal onlogische bediening: thee komt aan het einde als je het ontbijt op hebt. Licht is zo slecht dat je een zaklamp moet meenemen om het menu te kunnen lezen. Gratis Wifi is niet gratis. Je kunt een kaartje kopen en het gebruik van je half uur kun je niet stop zetten, dus er zit niets anders op dan je gekochte kaartje op te maken. Wifi zou op alle kamers aanwezig moeten zijn, maar is dit niet. Als je te ver weg zit van de server heb je echt geen Internet, maar moet je ergens op de gang of in de hal gaan inloggen. Restaurants zijn goed, eten is goed, maar men probeert je zoveel mogelijk gerechten aan te smeren. Ze zwermen om je heen, maar geef je te weinig fooi dan is de dag er na niets meer over van de gedienstigheid. Ze zijn hier duidelijk belust op zoveel mogelijk geld. Kamers zijn schoon en netjes. Dit hotel biedt niet wat je voor de prijs mag verwachten. Wij zouden er niet meer verblijven.

Datum van verblijf: december 2011
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank gogogoAmsterdam
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
pmsundeep, Owner van Hotel Malligi, Hampi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

We thank you for choosing Malligi during your recent visit to Hospet. Your feedback is appreciated as we are always looking for ways to better the quality of our service and standards.

We look forward to having the opportunity to host you in the near future to allow you to experience our commitment to quality and service.

With warm personal regards,
Sundeep
Hotel Malligi - Best of everything
stay@malligihotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken