Beoordeeld op 25 juli 2018

We verbleven hier evenwel, van hieruit bezochten we mooie plekken, zowel in Normandië als in Bretagne. Onze eerste indruk was wat muf, maar al snel keken we er doorheen. Het is inderdaad een historisch gebouw, met veel tapijt, maar het is super goed onderhouden. We hadden een superior kamer en die was in orde! Ook het ontbijtbuffet was dik in orde. De uitbater was ongelooflijk sympathiek! We borrelden een aantal keer samen in de bar, zeker toen 'les blues' de finale speelden.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 juni 2018

Mooi, historisch hotel, vernieuwd met behoud van authenticiteit. Wordt voornamelijk beheerd door de eigenaar en zijn echtgenote. Heel vriendelijk, prima onthaal. Enig nadeel misschien (maar dat geldt dan voor de meeste Best Westerns) is dat je er niet kan dineren. De eigenaar geeft wel goede inlichtingen over nabijgelegen restaurants (Le Relais Gascon, Eugénie,...) en vraagt ook onze bevindingen in de restaurants. Wij dronken ons aperitiefje in de tuin van het hotel, gezellig, lekker wijntje! Geen parking van het hotel, maar geen nood: op 50 m is er ruim parkeerplaats op een rustig gemeenteplein. Dit hotel was voor ons zeker een voltreffer !

Kamertip: Ik denk dat alle kamers evenwaardig zijn. Onze kamer: groot genoeg met alles er op en er aan
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Pittoresk hotel op 9 km van Mont St Michel. Mooie,propere kamers en heerlijk ontbijt met verschillende broodsoorten, croissants, chocobroodjes, vleesbeleg en kaas. Via mooie fietsroute langs water kan Mont St Michel bezocht worden.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een aanrader voor wie de baai van de Mont St Michel wil bezoeken.
Mooie vernieuwde kamers, niet groot maar netjes met een groot bed.
Geen grote hotelketen waar je een nummer bent maar een (kleinschalig) familiehotel waar de mensen nog moeite doen om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.
Lekker verzorgd en uitgebreid ontbijt.
De uitbaters zijn supervriendelijk en heel hulpvaardig!
Gratis een ruime, afgesloten garage om de fietsen in te stallen.
Kleine, gezellige binnentuin waar je rustig iets kan drinken.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 31 mei 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt goed gesitueerd in het midden van Ponterson niet ver van mont st Michel. Oud pand met aan gedateerde inrichting uitstekend voor een nachtje op doorreis. Het receptie personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ligt vlak bij enkele restaurantjes. WiFi is in de kamer die wij hadden zeer slecht.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner