“Leuke ontdekking.”
Beoordeling van Vinto

Vinto
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Restaurants in Kruishoutem
30 mei 2018 beoordeeld

Zeer aangenaam restaurant. Zeer lekker van eten in een gezllig kader. Eigenlijk weinig op aan te merken. Vlotte bediening, mooie gerechten. De sommelier is misschien wel wat 'aanwezig' maar uiteindelijk geeft hij goede uitleg bij de wijnen. Dus voor mij zeker niet storend.

808pieterf, Eigenaar van Vinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste Vierkeer,

alvast bedankt voor de lovende woorden. Het geeft ons de motivatie om zo te blijven verder doen!
We kijken er alvast naar uit om u in ons gezellig kader opnieuw te mogen verwelkomen.

28 mei 2018 beoordeeld

Kruishoutem (weldra Kruisem) wordt zowaar het Mekka van de gastronoom. In de schaduw van HET 3 sterrenrestaurant van België heeft een bezoek met mijn gezin aan dit charmant restaurant onze verwachtingen meer dan ingelost. De sommelier van het jaar was de perfecte gastheer. We hebben ons laten verrassen met een 4-gangen menu en aangepaste wijnen. Het ene kunstwerkje na het andere werd ons voorgeschoteld. Naast de smaakpapillen kreeg het oog eveneens waar voor zijn geld.Een ongedwongen sfeer in een smaakvol en tof interieur maakt naast de heerlijke combinaties van smaken het plaatje compleet. Dit restaurant raad ik iedereen aan die houdt van dat iets meer en toch niet te exuberant diep moet tasten in zijn portemonnee..

808pieterf, Eigenaar van Vinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste Luc V.

het doet ons een plezier dat u zo'n fijn moment beleefd hebt in Vinto. Prijs-kwaliteit dragen we hoog in het vaandel, leuk dat dit ook zo ervaren wordt door jullie.
We kijken er alvast naar uit om jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Pieter Fraeyman
gastheer Restaurant Vinto

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was de allereerste keer dat we bij Vinto in Kruishoutem gingen dineren. Al van bij het begin werden we zeer hartelijk ontvangen, en de service en bediening bleven top tot het einde van de avond. Ook de gerechten en de aangepaste wijnen waren zeer verfijnd gekozen. Het was gewoonweg genieten ! Ook het kader maakt het gezellig om er te vertoeven. Kortom, een zeer aangename ervaring die zeker en vast voor herhaling vatbaar is. Top !

808pieterf, Eigenaar van Vinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Beste Jan G,

het doet ons een plezier dat u genoten heeft van uw beleving in Vinto. De hartelijke ontvangst dragen wij hoog in het vaandel, dus dit is extra leuk om te lezen! We kijken er alvast naar uit om jullie opnieuw te mogen verwelkomen!

Pieter Fraeyman
Gastheer restaurant Vinto

15 april 2018 beoordeeld

Vinto bevindt zich in het centrum van Kruishoutem. Het kader is eerder rustiek. het restaurant houdt er een aparte strategie op na. In het weekend enkel verrassingsmenu's. je krijgt wel de kaart met de mogelijke voor-en hoofdgerechten waardoor je weet wat er eventueel zal komen. Voor bezoekers die bepaalde zaken niet lusten wordt daarmee rekening h-gehouden MITS een meerprijs van 10 €. Ook de geserveerde dranken zijn vrij pittig in prijs. Enkele voorbeelden: campari soda (soda=spuitwater) kost 14 €; een fles spa bruis van 0.5l kost 10 €. De wijnen worden geserveerd per glas ( prijs varieert van 7 e per glas tot 8.5 € per glas en de hoeveelheid per glas is miniem. De hoeveelheden van de opgediende gerechten zijn eerder miniem. Gelukkig werd er regelmatig brood gebracht. Over de bediening valt niet veel te zeggen. De sommelier is vrij direct en op het randje van arrogantie.

808pieterf, Eigenaar van Vinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2018

Beste Roland F,

We vinden het jammer dat uw ervaring in Vinto eerder een negatieve weerklank heeft. Toch wil ik u graag meer duidelijkheid brengen over ons concept en strategie.
Het klopt inderdaad dat wij een supplement aanrekenen voor eventuele specifieke wensen of allergenen die niet doorgegeven zijn, indien er hierdoor aanpassingen moeten gebeuren. We vragen dit bij de reservatie, en zijn hier zeker niet de enigste zaak met deze regel.
De avond zelf heeft u de wens doorgegeven van liever vis te genieten in het hoofdgerecht en dat u allergisch bent aan schelpdieren. Doordat we dit niet op voorhand wisten, hebben wij 2 aanpassingen gedaan. 10 EUR is er aangerekend omdat u graag vis had gewenst en de aanpassing in één van de voorgerechten. In principe zou het 2 keer 7,50 EUR zijn... dus met 10 EUR zijn wij op zoek gegaan naar de gulden middenweg.
Een flesje water van 0,5 liter kost 5 EUR geen 10 EUR. De Campari Soda is inderdaad 14 EUR maar hiervoor krijgt u ook 5 amuses om bij te genieten.
Mede door deze informatie mee te geven, hoop ik dat ons concept duidelijker is, en wie weet krijgen wij een nieuwe kans om jullie opnieuw te verwelkomen.
Wij kijken er alvast naar uit!

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijke ervaring ! Super bediening , heel spontaan en charmant , heerlijk puur eten, gezellige sfeer, alles is gewoon top. Dit verdient een ster ! Wij komen zeker terug ...

Beste Sofie B,

Het doet ons een plezier om dit te lezen. Bedankt voor de lovende woorden! Het is de perfecte motivatie om te blijven brengen wat we nu brengen.
Tot de volgende keer!

Reizigers die Vinto bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Vinto geweest? Deel je ervaringen!