12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en rustig hotel. Helaas alleen ontbijt. Geen bar of restaurant in het hotel. Na 17.00 uur geen personeel meer aanwezig. Kwam voor triatlon fiets mocht mee naar boven, kan op het balkon het worden

Verbleef: september 2017, reisde met familie
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel, 200 meter van zee vandaan. Heerlijk om een avond wandeling te maken, aan zee. Super vriendelijke en behulpzaam personeel. Een heerlijk uitgebreid ontbijt, met veel verse.producten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een week lang ontzettend genoten van ons verblijf in het Strandhotel Buren aan Zee. We hadden een prachtige kamer met duin- en zeezicht. Groot balkon, ruime kamer met klein keukentje. Ontvangst vriendelijk, rest van de medewerkers ook vriendelijk, alleen bij ontbijt iets minder. Het ontbijt was wel heerlijk verzorgd. Op de tijd dat wij gingen ontbijten wel steeds erg druk en vol doordat je redelijk dicht op elkaar zit. Maar het was dan ook vakantietijd. De locatie van het hotel is perfect, je loopt zo van hotel naar strand. We komen zeker nog een keer terug. Het publiek is vooral wat ouder daardoor over het algemeen heel rustig in het gebouw.

Tips voor het hotel:
- nadenken over roken op balkon (hadden wij erg last van van onze buren, waaide onze kamer in door open schuifdeur
- gordijnen laten erg veel licht door, daardoor waren wij steeds erg vroeg wakker omdat we dat niet gewend zijn
- twee losse matrassen en bedden die zo uit elkaar schuiven vinden wij heel vervelend; er zal bewust voor zijn gekozen maar voor jong volwassenen op vakantie niet echt romantisch
- de stoelen op de balkons maken veel lawaai als je ze over de betonvloer schuift

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten geslapen in dit mooi gelegen hotel. Paar honderd meter van de bushalte, dus wel even lopen, 30 meter van het strand. We zaten in kamer 28 met uitzicht op Noordzee en Waddenzee (als je op het balkon staat). We hadden het romantisch arrangement geboekt, wat resulteerde in een super uitgebreid ontbijt met champagne en een late checkout. Heerlijke tijd gehad, kamer is prima, niet groot, maar ruim genoeg. Douche is lekker. TV (niet gebruikt) wat klein en het ontbijt in de ontbijtzaal op de tweede dag ook erg lekker. Vriendelijke mensen in de bediening en achter de receptie. Fietsenverhuur is ong 1 km lopen. Kortom een aanrader!

PS het hotel heeft geen bar (wel koffie/thee op de kamer en een koelkastje) en de receptie is niet altijd bezet, bij vragen is er echter altijd iemand bereikbaar.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen vaak op Ameland en ook graag bij strandhotel Buren. Afgelopen maandag was het een matige ervaring. Dames zonder enige uitstraling, verkeerde bestelling gebracht, duurde ondanks dat het niet druk was, te lang. Het ontbrak gewoon aan sfeer..... kon geen lachje af. Jammer, want dat zijn we hier niet gewend! Bitterballen en rosé zijn welven prima kwaliteit!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner