“Gezellige sfeer”
Beoordeling van 't Strandhuys

't Strandhuys
Geclassificeerd als nr. 5 van 10 Restaurants in Buren
30 mei 2018 beoordeeld

Goede sfeer zo op het strand, leuke strandtent en goede kaart, wel wat prijzig overigens. Personeel mag iets vriendelijker.

26 mei 2018 beoordeeld

Mooi locatie met groot terras. Goede en vlotte bediening. Heel veel beter dan de Sunset in Hollum. Komen zeker nog een keer terug

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bem zo iemand die recensies leest. Mijn verwachting na het lezen kwamen totaal niet overeen met mijn ervaring van een kopje koffie om de dag te beginnen na een strandwandeling. Dus vanavond eens even zelf wezen proeven. Daar gelaten dat het niet druk was en ik geen 10 man bediening zag was het uitstekend verzorgd. De bediening vlot en behulpzaam. De kaart moest nog een beetje eigen worden maar ze was pas een week in dienst. En wat ze niet wist ging ze met een grote glimlach vragen. Porties waren ruim voldoende. Kwaliteit van het eten erg mooi en goed bereid. Inrichting had een goede sfeer en het uitzicht prachtig.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas.....
Een mooie locatie en mooi verbouwd.
Helaas is de bediening een catastrofe.
Zeer lang wachten om je bestelling op te geven en dat terwijl er 10 man personeel rondloopt.
Elk jaar weer proberen we het....
Dit was de laatste keer.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoon mag je het hier niet noemen. Bij het gaan zitten, staat er nog een volle asbak van de vorige bezoeker op tafel, bah !
De locatie is mooi, groot ruim strand waar je vanaf boven mooi overheen kan kijken. Het eten is gemiddeld en de prijs ook.

Reizigers die 't Strandhuys bekeken, bekeken ook

In 't Strandhuys geweest? Deel je ervaringen!