“Super lekkere oesters en vis gegeten!”
Beoordeling van Restaurant StrAnders

Restaurant StrAnders
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Buren
Keukens: Frans, Vis en zeevruchten, Nederlands
Beschrijving: Gezellig eten bij hét visrestaurant van Ameland! Wat wij willen: lekker koken en jou een fijn moment bezorgen. Puur eten, fijne wijntjes op een super locatie tussen Buren en het prachtige strand.
19 september 2020 beoordeeld

Vanavond hier gegeten , Mijn moeder had Japanse oesters die hier vers in ameland zijn gevangen. Ik zelf had de noordzee hollandse tong was erg lekker met een bijzondere salade met heerlijke friet! Vriendelijk personeel aandacht voor de klant. Beste vis restaurant van het eiland!

19 september 2020 beoordeeld

Heerlijk eten, maar matige bediening. Niet vriendelijk, verschillende keren iets vergeten, een keer zelf naar de bar moeten lopen om iets te bestellen omdat ze ons waren vergeten, aandacht bediening voor tafels/gasten zeer selectief. Vanwege het eten echter toch een aanrader.

15 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Even zoeken, op weg naar het strand bij Buuren. De dames hebben de zaak goed in de hand. Fantastisch gegeten, erg mooie kwaliteit, alles vers en zelf bereid.
Goede wijn adviezen.
Prijs kwaliteit is prima aanrader.

14 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, ruime en bijzondere keuze uit gerechten. Prachtig op het bord! Ook voor kinderen leuke placemat die ze kunnen kleuren, veel kinderstoelen, lekkere gerechten. Zalige cocktails. Goddelijke toetjes!

10 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd omdat we in de Amelander positief artikel gelezen hadden. En het bleek helemaal te kloppen. Heerlijke vis, goede kwaliteit. Ook biologische wijnen en niet verkrijgbaar. En we zagen ook een wijn van wijngoed Thorn op de kaart staan!
Het eten was dus heerlijk. Mooie goede porties en mooie combinatie. De zeekraal en de groene asperges waren als warme groenten heerlijk bij de Noordzee tong! De bediening was keurig!
Kortom aanrader.

Reizigers die Restaurant StrAnders bekeken, bekeken ook

In Restaurant StrAnders geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.