“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Restaurant StrAnders

Restaurant StrAnders
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Buren
Keukens: Frans, Vis en zeevruchten, Nederlands
Beschrijving: Gezellig eten bij hét visrestaurant van Ameland! Wat wij willen: lekker koken en jou een fijn moment bezorgen. Puur eten, fijne wijntjes op een super locatie tussen Buren en het prachtige strand.
15 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Even zoeken, op weg naar het strand bij Buuren. De dames hebben de zaak goed in de hand. Fantastisch gegeten, erg mooie kwaliteit, alles vers en zelf bereid.
Goede wijn adviezen.
Prijs kwaliteit is prima aanrader.

14 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, ruime en bijzondere keuze uit gerechten. Prachtig op het bord! Ook voor kinderen leuke placemat die ze kunnen kleuren, veel kinderstoelen, lekkere gerechten. Zalige cocktails. Goddelijke toetjes!

10 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd omdat we in de Amelander positief artikel gelezen hadden. En het bleek helemaal te kloppen. Heerlijke vis, goede kwaliteit. Ook biologische wijnen en niet verkrijgbaar. En we zagen ook een wijn van wijngoed Thorn op de kaart staan!
Het eten was dus heerlijk. Mooie goede porties en mooie combinatie. De zeekraal en de groene asperges waren als warme groenten heerlijk bij de Noordzee tong! De bediening was keurig!
Kortom aanrader.

28 augustus 2020 beoordeeld

Het eten hier is lekker, WANNEER het eenmaal gebracht wordt. Wij werden vergeten, en ieder lid van de bediening had een andere reden waarom het zo lang duurde: het was druk, we hadden ons brood nog niet niet op (!?!) en, eindelijk, de ware reden: ons bestel briefje was per ongeluk achteraan gehangen. Ik verwacht dan een excuus en kopje koffie, maar niets van dat alles.
Locatie bij strand is goed

Datum van bezoek: augustus 2020
27 augustus 2020 beoordeeld

Voor goeie visgerechten moet je hier wezen. Van alle bezochte restaurants de best ingespeelde team van Ameland. Heb ze niet allemaal gehad natuurlijk, maar toch aardig wat deze week. Deze dames wisten echt van aanpakken. Tijdens het doorwerken gewoon in elke pas vriendelijkheid. Dingen werden meteen opgemerkt, als je een vraag had. En dan het eten, prijs kwaliteit was gewoon dik in orde. Eten op Ameland is gewoon goed, hebben 5 a 6 restaurants gehad en ze scoorden bij ons gewoon zeer goed. Tip: Ik weet jullie hebben genoeg keus, maar zou graag van zo'n visrestaurant een mosselpan terug willen zien op het menu. Kom zeker terug bij een volgend bezoek aan Ameland.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant StrAnders bekeken, bekeken ook

In Restaurant StrAnders geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.