Beoordeeld op 18 juli 2019

Ontvangst was bij de receptie onvriendeijk en ongeïnteresseerd. Uitleg van het hotel alleen als je erom vroeg.De gangen zijn spaarzaam verlicht door bewegingssensoren.
De kamer is schoon maar oubollig. Geen balkon maar een roestend ijzeren hekje voor het raam. Ontbijt was redelijk maar erg masaal met veel rennende kinderen.

Datum van verblijf: juli 2019
MJinJordan, Manager van Dead Sea Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2019

Dear SitaAlkmaar

Thank you for the note, we will check on your room. The Dead Sea Spa hotel is a family oriented hotel and especially in the summer months, we tent to host many families. Regarding the Front desk, we will follow up on your remark. Thank you for the comments to better our property.

Wishing you well from the Lowest Spot on Earth.

Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Bijzonder slecht onjordaans ontvangst. Bij aankomst wisten ze niks van onze reservering, het bleek later dat ze de data’s van aankomst en vertrek hadden verwisseld. Tijdens het wachten totdat we konden inchecken was het mobieltje belangrijker dan de klanten. Na een half uur gewacht te hebben kon er geen excuus vanaf.

Daarna een half uur op de koffer zitten wachten maar kwamen maar niet, toen maar zelf de koffers opgehaald en ze stonden nog onbemand buiten in de brandende zon. Dit nog nooit eerder meegemaakt, echt een schande.

Kamers zijn proper maar behoorlijk gehorig. Zwembad prima maar niks bijzonders. Als wij nog een keer naar de dode zee zouden gaan dan nemen wij zeker een ander hotel. We zijn voor het avondeten naar het naastgelegen Mövenpick hotel gegaan en we kregen direct spijt dat we daar niet geboekt hadden.

Datum van verblijf: juli 2019

Dear Nickarien

We have taken your comment very seriously and have found the source of the problem. We are sorry to hear of this experience and can assure you that we have dealt with the problem to better our team and our service.

Wishing you well from the Lowest Spot on Earth.

Beoordeeld op 13 november 2018

Een prima hotel. Vanuit airport Queen Alia Amman arriveerden we op 31 okt pas na 22u in Dead Sea Spa hotel. Het restaurant ging net dicht maar via room service konden we alsnog eten bestellen. En laten brengen buiten op het terrasje bij het restaurant.
De volgende ochtend zijn we binnen een paar minuten aan de Dead Sea om lekker te drijven

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is massaal maar mooi hotel.
4 zwembaden en direct toegang tot de dode zee inclusief modderbad.
Wij moesten vroeg uitchecken dus ontbijtbuffet hebben wij niet kunnen doen maar kregen een ontbijt box mee. Deze was niet al te best. Te groene banaan en hele tomaat.
Verder was het hotel schoon, mooi en modern maar het ontvangst zeer ongeïnteresseerd en niet vriendelijk. Een simpel welkom kon er niet vanaf.
Het hotel op zich zou ik 5 bollen geven maar door het onvriendelijke ontvangst en slechte ontbijtbox 4 bollen.

Datum van verblijf: september 2018
Dead-Sea-Spa-hotel, Marketing Team van Dead Sea Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2018

Groeten uit het Dead Sea Spa Resort, we verontschuldigen ons als er misverstanden zijn van onze personeelsleden, we kijken ernaar uit u de komende dagen te laten bezoeken.

Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi resort met privé-strand aan de dode zee. Fantastisch om als vrouw in Jordanië in bikini/korte broek te kunnen lopen zonder te veel aangekeken te worden. Fitness en andere faciliteiten zijn top. Kamers zijn iets verouderd maar wel ruim en schoon. Wel jammer dat er bij het eerste zwembad “adult only” staat, maar er wel allemaal (kleine)kinderen zwemmen... Daarnaast hanteert het hotel relatief hoge prijzen voor het eten/drinken.

Datum van verblijf: juli 2018
Dead-Sea-Spa-hotel, Marketing Team van Dead Sea Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Groeten van Dead Sea Spa Resort, we zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons resort en we kijken er naar uit u de komende dagen te laten bezoeken.