Beoordeeld op 15 september 2017

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi en groot hotel, gelegen op een rots aan zee. Goed bereikbaar met de auto. Parkeren kan in de ondergrondse garage. Niet vanzelfsprekend , neem best vooraf een kijkje in de garage om te zien of het lukt.
Je krijgt een sleutel om met de lift en nog wat trappen de zee te bereiken. Opgelet : niet voor rolstoel of mensen met andere motorische beperking.
Leuke stad om in te chillen. Fijne restaurantjes in de buurt. Op zestig km van de Mont st Michel. Vergeet zeker niet de mooie route langs de baai te volgen...

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 september 2016

Heel mooie kamer, super goed in orde, met balkon. Geen zicht op zee, wel uitzicht over de stad & was zeker ook in orde! Hotel is gelegen in een heel rustige straat waar enkel verkeer passeert van mensen die er echt moeten zijn, dus niet erg als je aan de stads/straatkant verblijft.

Ontbijt super goed in orde, veel keuze,... Van hieruit ook mooi zicht op de zee + toegang naar een zeegericht terras met ligstoelen & tafeltjes. Je moet niet op voorhand zeggen hoeveel x je ontbijt wil, je betaalt op het einde van je verblijf het aantal ontbijten dat je gegeten hebt.

Er is vanuit het hotel rechtstreekse toegang naar de dijk & het strand via de liften & een trap dus je moet niet steeds om via de straat waar de hoofdingang van het hotel in gelegen is. Sleutel die je nodig hebt om de deur open te doen die toegang geeft om vanop de dijk aan de trap te raken is steeds ter beschikking aan de balie. Heel handig met kinderen!

Hotel is op wandelafstand van het centrum, veel restaurantjes in de buurt om te gaan eten (zowel vis als andere gerechten). Enkel jammer dat wij bij aankomst om 14u van de receptioniste aangeraden kregen om te gaan eten in afwachting van het klaarmaken van onze kamer & ze er niet bij vertelde dat de middagservice van praktisch alle restaurants gedaan is om 14u... (maar natuurlijk wel leuk dat ze de moeite deed om ons uitleg te geven)

We verbleven in Granville de laatste week van augustus. Ondanks einde van de zomervakantie zat het hotel verschillende nachten volledig vol, maar dit hebben we nooit als storend ervaren.

Ondergrondse parkeergarage van het hotel kost €9 per nacht, wel steeds plaats gevonden in de straat van het hotel. We waren hier wat bang voor aangezien veel mensen hier schrijven dat er eerder weinig parkeergelegenheid is in de buurt rond het hotel. Wij zijn praktisch elke dag van onze week weg geweest en elke dag opnieuw plaats gevonden in de straat van het hotel zelf.

Kortom, wij waren supertevreden. Eens terug in België was het serieus wennen geblazen aan het "gewone" leven. Wij gaan zeker nog terug!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
MARYLENE M, Responsable relations publiques van Mercure Granville Le Grand Large Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2016

Chers Clients,

Nous vous remercions de votre agréable commentaire, lequel nous allons partager avec notre équipe.
Nous vous remercions d'avoir souligné , que le stationnement existait dans les rues adjacentes , qui conforte nos dires lors de l'accueil ou de nos prises de réservations.
Nous espérons vous retrouver très prochainement parmi nos clients avec votre petite famille.
Bien cordialement

Marylene Menard

Beoordeeld op 2 september 2016

Het hotel ligt aan de rand van de oude ommuurde stad van Granville en op wandelafstand van de haven met zijn visrestaurantjes.
Het onthaal is vriendelijk en efficiënt, de kamers zijn prima en rustig, met koelkastje en koffiezet.. Een uitgebreid ontbijt in een restaurant met schitterend uitzicht om met plezier aan de dag te beginnen. Alleen een ander merk van ontbijtgranen dan Kellogs ware beter, maar dat is persoonlijk.
De garage is misschien wat moeilijk toegankelijk voor een minder goede chauffeur, maar mag normaal geen probleem vormen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
MARYLENE M, Responsable relations clients van Mercure Granville Le Grand Large Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Dear sir,

We do thank you for your remark, and we will be pleased to welcome you in the future. I do appreciate your remark concerning the parking, as far as , this is our black point in all the comments left on the web .
Best regards.
Marylene Menard

Beoordeeld op 9 september 2015

Het hotel heeft goede, schone kamers waarvan een deel met zeezicht.
Er is weinig tot geen parkeerruimte in de directe omgeving van het hotel.
De parkeergarage van het hotel is erg klein, met een zeer krappe toegang waardoor de kans op schade aan de auto groot is. Kosten per nacht € 9,--
Uitstekend ontbijt met vriendelijk personeel en mooi uitzicht op zee.

Kamertip: Wij hadden een kamer met uitzicht over de stad welke prima voldeed aangezien we overdag altijd op pad waren.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner