Vandaag geopend: 07:00 - 17:00

vanaf US$ 50,00
vanaf US$ 60,00
vanaf US$ 80,00
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier is veel te doen, de hangbruggen zijn, met gids, een mooie wandeling, de zipline is prima te doen en erg leuk. Al is ook goed georganiseerd maar kan door de drukte wat veel overkomen. Maar erg leuk. De vlinder tuin is minder, een bezoekje aan de kolibries is leuk.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het inpakken en aankleden van alle tuigjes liep als een ge-oliede machine. Nadat iedereen klaar was kwamen alle gidsen en konden we gaan.
De kleinsten onder begeleiding van een gids, de volwassenen onder gejuich van de kleinsten.
De ene gids was meer aan het werk, waar de ander ons enthousiasme deelde. Dat is leuk als je iets moois mee maakt.
Wat een uitzichten en wat een hoogten.
Terwijl je geen moment angst hoeft te hebben. De Tarzan val was bij iedereen twijfelgevalletje, maar iedereen vond het gaaf. De superman was fantastisch! Als je twijfelt, moet je het gewoon doen. Je kunt alleen niet altijd het superman pak aan als je iets kleiner bent. Dit geven ze wel duidelijk aan bij het begin.
Na de zipline ook de hangbruggen gelopen, en dan kun je iets langer genieten van de uitzichten.
Als ik nog weer in de gelegenheid ben, ga ik zeker nog eens over de boomtoppen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

De zipline waren fantastisch, maar alles eromheen was redelijk ongeorganiseerd. Misschien omdat het laagseizoen was?
We waren met een groep van 50 personen, en ongeveer 8 begeleiders voor 13 ziplines. Dat betekende dat je om de 4-5 ziplines erg lang moest wachten tot de guys weer voorbij konden gaan ons ons verder te helpen. Domper op een leuk uitje

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 12 juni 2019 via mobiele applicatie

De hanging bridge route gedaan en een werkelijk prachtige manier om de natuur te bekijken.

Diverse dieren (o.a. apen en luiaards) gezien en genoten van de prachtige natuur. Gezien het laag seizoen is weinig mensen aanwezig. Uiteraard wat aan de prijzige kant maar dat is alles in Costa Rica.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 10 maart 2019

Prachtige natuur in het nevelwoud, de hangbruggen zijn geweldig om over te wandelen. Neem voldoende tijd om de quetzal te spotten,

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Wel leuk, maar wij vonden het prijzig. 35 dollar per persoon voor een wandeling van een uur/ anderhalf uur.

Datum van activiteit: maart 2019