“Mooi hotel - heerlijke bedden en voortreffelijk eten”
Beoordeling van Hotel Belmar

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Hotel Belmar
Beoordeeld als nr. 1 van 20 hotels in Monteverde
Eco-leadersNiveau Platina
5 januari 2016 beoordeeld

We verbleven 2 nachten in hotel Belmar en hebben een zeer prettig verblijf gehad. De kamers zijn mooi ingericht en de bedden waren heerlijk. Onze kamer (nr. 6) had zelfs een jacuzzi.
Het restaurant heeft een overzichtelijke kaart en de kwaliteit van het eten was voortreffelijk.

• Verbleef: December, 2015, reisde met familie

1 september 2015 beoordeeld

fantastisch uitzicht,eco zelfbedruipend hotel...is een voorbeeld voor de economie...geweldig eten en vlakij dorpje....is klein maar pittoresk...nachttour is geen aanrader ...Je staat met 50 man licht te geven in een bos...welk nachtdier komt er dan tevoorschijn?

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige plek met fantastisch uitzicht en vriendelijk personeel. Monteverde is een must see (zeker met mooi weer wat wij hadden!) met prachtige natuur en te gekke activiteiten. De kamers zijn groot, schoon en aan alles is gedacht. Enige minpuntjes waren het smalle extra bed (voor de 3e en 4e persoon) wat niet lekker sliep (en waarvoor je een behoorlijk bedrag betaald) en de WiFi die niet altijd goed was.
Samenvattend een absolute aanrader met heerlijk ontbijt. Nogmaals bedankt voor de chocolade voor mijn ouders.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
1 mei 2015 beoordeeld

Dat het niet eenvoudig is om in Monte Verde te komen is al vaak geschreven, maar als je dan in Belmar verblijft maakt dag veel goed. We hadden een prachtige kamer op de hoogste etage, met een raam in de inpandige douche zodat je tijdens het douchen van het uitzicht kunt genieten. Een fraaie trail in de achtertuin en een romantische vijver en jacuzzi voor maken het af. Belmar heeft eigen groentekassen, fruitbomen etc. Alles is biologisch. Ook het water uit de kraan kan je hier normaal drinken omdat het uit bergbronnen komt.
Het eten was goed, maar de porties soms klein. Vooral als je vegetarisch eet is de keuze beperkt, en werd de prijs opgedreven. Dat was een minpuntje. Vergeet niet naar Santa Helena te gaan voor de ziplines en de hangbruggen en voor $10 extra vooral de Superman doen. Wij zijn achter in de 50 maar vonden het super!

Kamertip: Neem een de luxe op de bovenste verdieping voor het mooiste uitzicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
27 december 2014 beoordeeld

Het is lastig om er te komen. Je moet een paar uur over onverharde wegen rijden, naar het is die moeite meer dan waard.
Het hotel bestaat uit twee delen. Een deel werd verbouwd. Het was toch laagseizoen. Daarom werd er gegeten in de lounge, wat een heel knusse indruk gaf. Fijne stoelen, perfecte bediening en heerlijk eten.
Het hotel heeft een fijne sfeer en de mensen zijn heel erg aardig.
De kamer was heel mooi en luxe, met een geweldig lekker bed.
Vanuit de douche keek je zo de jungle in.
We zagen brulapen in de bomen vanaf ons balkon. Ook veel vogels, oa de toekan, gespot.
We zijn hier maar twee dagen geweest, maar willen hier graag nog eens terugkomen.
Er is heel veel te doen in de omgeving, dus we hebben nog genoeg te doen.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met familie
28 augustus 2013 beoordeeld

Het hotel ligt een stukje buiten het dorp, richting Monteverde Reserve en Curi Cancha. We hadden een deluxe kamer geboekt, maar deze bleek overboekt. In eerste instantie kregen we een duurdere kamer aangeboden tegen deze duurdere prijs. Toen ik dat aangaf werd dat snel hersteld tegen het tarief van de kamer die we geboekt hadden. Later hebben we zelfs ons verblijf nog verlengd in die duurdere kamer tegen het goedkopere tarief.
Ontbijt was prima, ook 1x gedineerd, ook dit was erg lekker maar wel wat duurder dan we gewend waren in CR. Verder een aantal excursies geregeld (o.a. wandeling in Curi Cancha, dit was erg de moeite waard).

Kamertip: Kies de sunrise of sunset room voor een schitterend uitzicht. Je kunt zelfs het schiereiland Nicoya ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
18 juni 2013 beoordeeld

Je moet er heel veel slechte wegen voor over hebben om er te geraken (30km offroad van Arenal) maar het verblijf in het Belmar hotel is uitstekend. Nette, stijlvolle, grote kamers gecombineerd met een heel goed restaurant en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk onthaal en zeer behulpzame personeel. Er is geen zwembad wel een bubbelbad aanwezig in het hotel.

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Monteverde bekeken
op 0,4 km afstand
Hotel El Bosque
nr. 9 van 20 in Monteverde
266 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Belmar geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Belmar

Adres: 300 Meters East of the Gas Station,, 5655, Costa Rica
Telefoonnummer:
Locatie: Costa Rica > Provincie Puntarenas > Monteverde
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 20 hotels in Monteverde
Prijsklasse: € 182 - € 452 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Belmar 4*
Aantal kamers: 22
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Belmar met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Belmar Hotel Monteverde

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?