22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, verzorgde kamers, eten was zeker top! Personeel was ook heel vriendelijk. Het enige minpunt was voor mij dat de muren zo dun waren.. Het geluid van de kamer langs ons was enorm storend, vooral omdat het nacht mensen waren, wij hoorden hun met deodorant spuiten, mja dan zijn de muren toch echt enorm dun. En op onze badkamer was het bad ook niet heel proper maar voor de rest was er niks op aan te merken.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
TitanHotels G, Konuk İlişkileri Müdürü van Hotel Titan Select, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Hallo Domike!

Hartelijk bedankt voor de goede en grappige beoordeling van Uw vakantie bij ons. We hopen dat we erin geslaagd zijn de vakantie ze aangenaam mogelijk vorm te geven en hopen op een volgend bezoek.

Wie weet zien we elkaar weer in 2018. Tot dan wensen we het allerbeste en groeten in naam van alle Titan Hotels medewerkers.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht, ze zijn op papier miaschien 5 sterren maar in weze zeker niet! Eten is net zoals in een 3 sterre hotel, je krijgt bij binnekomst gewoon niet de kamer die je wilde omdat iemand anders daar aan het slapen is. Pas de volgende morgen kan je daar intrekken omdat ze die ene nacht nog moeten verdienen. Te zielig voor woorden.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
TitanHotels G, Konuk İlişkileri Müdürü van Hotel Titan Select, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2017

Hallo Meryem,

Bedankt voor uw feedback en voor uw korte commentaren. Het spijt ons, dat U uw vakantie misschien niet ten volle heeft kunnen genieten en dat we niet aan al uw verwachtingen konden voldoen.

Vergeet niet dat er heel veel soorten 5-sterren hotels zijn in heel verschillende afmetingen en met verschillende concepten. De sterren worden toegekend door het Ministerie van Toerisme op grond van de aanwezige faciliteiten, zoals parkeermogelijkheid, conferentieruimte, A la Carte restaurant, binnenbad, etc. Verder zijn er concepten waar je 24 uur per dag kunt eten en drinken en zelf op je kamer bediend kunt worden.
Wij zijn wellicht een van de allervoordeligste 5 sterren hotels en vandaar dat een paar dingen tegen betaling zijn. Als U de prijs gaat vergelijken zult U zien dat wij voor onze prijs een goede kwaliteit leveren.

Wij hopen natuurlijk dat U in uw volgende vakantie meer succes zult hebben. Desondanks zouden wij U graag nog eens proberen te overtuigen van onze kwaliteit.

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel. Ontvangst bij de receptie was goed. De kamers zijn schoon en groot. Het eten en drinken is erg lekker. Er is een ruime keuze. Het personeel is aardig.
Het zwembad en het strand liggen achter het hotel.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
TitanHotels G, Halkla İlişkiler Müdürü van Hotel Titan Select, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2017

Hallo Polat!

Bedankt voor je korte feedback en je perfecte beoordeling van onze accommodatie. Fijn dat je bij ons te gast was en je kostbare vakantiedagen in onze handen gelegd hebt. Hopelijk denk je met nog veel plezier terug aan de vakantietijd in Titan Select.

Het zou geweldig zijn als we jou, je familie en vrienden nogmaals konden begroeten. We zullen dan weer precies zo ons best doen om het je naar je zin te maken.

Voor nu wensen we het allerbeste en sturen zonnige groeten vanuit Titan Select.

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Titan Select is een fijn hotel. Goed eten, groot zwembad. De kamers op zich zijn best groot, alleen de schoonmaak laat te wensen over. Je kunt ook gebruik maken van het er naast gelegen hotel Titan Garden. Annimatieteam valt tegen, veel geschreeuw en alleen aandacht voor de jeugd. Je moet een 200 meter lopen naar de zee. Breed strand en ook hier staan ligbedjes en is er een eet/drank gelegenheid. Kort bij de winkels en 10 minuten lopen naar het plaatsje Konakli

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
TitanHotels G, Konuk İlişkileri Müdürü van Hotel Titan Select, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Lieve Familie Neefs!

Bedankt voor de goede beoordeling van onze accommoatie Titan Select. We zijn blij dat jullie in het algemeen tevreden waren met jullie verblijf. De aanmerkingen zullen we zeker meenemen en proberen de nodige verbeteringen door te voeren.

Zodra het hoogseizoen begint, zullen we de acitiviteiten van het animatie-team vermeerderen. Zo komt dan hopelijk iedereen aan bod.

We hopen U nogmaals te mogen begroeten.
Tot dan wensen we U het allerbeste en groeten U in naam van alle mederwerkers.

5 maart 2017 beoordeeld

Kamer was gemiddeld goed, het eten was beter dan gemiddeld....zelfs zeer smakelijk en uitgebreide buffetten, zelfs in dit seizoen. Waren vooral ingesteld op all inclusive gasten, want gewoon betalen voor een drankje (niet te duur overigens) leverde al problemen op met teruggeven.

Kamertip: Niet te dicht bij het feestgedruis 's avonds als je ongestoord wilt slapen
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
TitanHotels G, Yönetici van Hotel Titan Select, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2017

Hallo Bert,

Bedankt voor de prima beoordeling van onze accommodatie. We zijn blij dat we U tevreden hebben kunnen stellen, hoewel we in winterseizoen zijn en er helaas maar weinig gasten aanwezig zijn die voor langere tijd verblijven. We zouden het geweldig vinden, als U ons de gelegenheid biedt om U buiten het winterseizoen te verwelkomen. Tot dan toe wensen wij U het allerbeste in naam van alle medewerkers van de Titan Hotels.