“Eten en drinken in het groen, doch in het centrum van Mortsel”
Beoordeling van Pastis

Pastis
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Mortsel
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Het terras was volledig gereserveerd owv. het stralend weer, maar door de flexibiliteit van de eigenares en medewerkers een tafeltje buiten gezet.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Overheerlijk eten voor een goede prijs-kwaliteit.
AANRADER voor iedereen!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere tapas. Top bediening... vriendelijk en efficiënt... 1 van mijn favoriete plaatsen om te komen eten.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verrast met lekkere proevertjes. Zoveel smaakbommen. Anders dan andere brasseriën. Superbediening en vriendelijk. Een aanrader, wij komen zeker terug!!!

8 mei 2018 beoordeeld

Een zomerse avond, je wil gezellig iets gaan drinken op het terras .... maar dat is een No Go bij Pastis. Ook al staan er vier tafels leeg .... deze blijft men voorbehouden voor eventuele mogelijke gasten die misschien nog zouden komen en zouden buiten willen eten . Je mag enkel 'binnen' gaan zitten waar een WC geur hangt.
Zwaar teleurgesteld .... drankje (wat dan nog redelijk prijzig is ... 15Euro gin tonic en 7,25 Rose Lemonade) binnen en wegwezen.
Gewoon voor een drankje ben je buiten absoluut NIET WELKOM.

26 april 2018 beoordeeld

We kenden Pastis al wel, maar het middagmenu vandaag was een heel lekkere, aangename verrassing. Tataki van zalm, en iberico/bloedworst voor slechts 20 euro?? Jawel, en bovendien tongstrelend, overheerlijk en ook nog eens met toffe bediening! Absolute aanrader, wij komen zeker terug!!

Reizigers die Pastis bekeken, bekeken ook

Mortsel, Antwerpen
Mortsel, Antwerpen

In Pastis geweest? Deel je ervaringen!