Beoordeeld op 26 mei 2015 via mobiele applicatie

Het was een heel goed hotel we zijn met zijn vieren geweest.
Bij aankomst vriendelijk ontvangen, we hadden eigenlijk met vieren 1 kamer maar zonder balkon.
We hebben gevraagd voor een andere kamer i.v.m dat we allen roken, we kregen een kamer waar je u tegen zegt we zaten in de suites super goed.
Jacuizi op balkon heel breed balkon en een hele mooie douche, ook heel schoon.
En dat alles zonder bij betaling.
Zeker nog een keer voor herhaling
Alles netjes schoon
Eten goed
Bediening goed
Handdoeken altijd schone
Komt echt niets tekort

Datum van verblijf: mei 2015
GranadaIT, Менеджер по обслуживанию клиентов van Granada Luxury Okurcalar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2015

Dear guests,
First of all we would like to thank you for choosing our hotel and for your laudatory feedback on the tripadvisor. For us is very important to be informed that you had a pleasant holiday in Granada. Our aim is your satisfaction.
We hope to see you again in Granada.
Sincerely Granada Luxury Resort SPA & Thallaso team.

Beoordeeld op 1 april 2015

Een resort waar je niets te kort komt. Eten en drinken meer dan genoeg en zeer gecarieerd. Erg nette en ruime kamers. Personeel vriendelijk. Het hotel is echt 5* waardig.
Goede oplossing voor het ontbreken van een zandstrand: een groots opgezette pier met bar.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 1 oktober 2014 via mobiele applicatie

Als mensen dit niet een goed hotel vinden dan ben ik benieuwd wat zij anders thuis gewend zijn...
Alles is perfect.
Het personeel is met discipline getraind spreken vloeiend russisch turks engels en duits. Het eten is gevarrieerd, grote en gezzellig animatie kortom voor ieder is er wel wat te beleven in dit hotel...
De russen kunnen wel eens irritant zijn maar ik laat mijn vakantie door niemand negatief beinvloeden.
het is het waard om het minstens 1x in je leven te proberen...

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 21 juli 2014

Granada Luxury Resort alles behalve luxury. Best choice of Tripadvisor 2013 is een grote leugen. Of was in 2013 een geweldige service en hotel geweest maar nu niet meer.

Het eten smaakt nergens naar en iedere dag hetzelfde assortiment. Overal in de hotel zie je vieze eten restjes, borden en de glazen. Soms staan ze daar al twee dagen. Kamer met zeezicht is prima maar uitslapen ga je niet lukken. De animatie team begint heel vroeg met de show bij zwembad en het geluid van de boxen staan zo hard hoor je alles in de kamer alsof ze naast je gillen zijn. Onlangs do not disturb bord wordt iedere ochtend bij deur geklopt door housekeeping of minibar personeel. In de kamer werkt airco prima maar binnen hotel of in de liften zijn geen airco. Tot je beneden bent voor het avond eten zweet je helemaal kapot. De hotel is alleen maar voor de Russen, overal Russich gesproken en beschreven en alle aandacht gaat die kant op. Klachten bij de receptie of bij guest relation worden wel serious geluisterd maar vervolgens geen enkele acties uitgevoerd en de volgende dag sta je weer bij de receptie met hetzelfde klacht. Bij zwembad of bij zee kan je geen plek vinden als je later dan 08:00 uur bent. Onlangs alle borden en waarschuwingen legt iedereen zijn handdoek of t-shirt bij ligbedden. We hebben zelf de mensen gezien met hun eigen t-shirts ligbedden aan elkaar binden zijn!?!. En vervolgens geef je die aan de personeel bij zwembad maar wordt vervolgens moesten we met de klachten naar guest relation gaan en dan begint de cirkel opnieuw (nergens wordt je geholpen). We wilden graag laatste dag een late check out reserveren maar die was niet mogelijk bij de huidige kamer. We moesten om 12 uur de kamer uit en vervolgens voor 25 euro konden we een andere kamer boeken met douche en wc. De kamer was zonder raam en balkon en er hangt een zware geur van spa centrum in de kamer. Als je de douche gebruikt wordt de douche een grote bad. Na 12 uur kregen we ook geen internet toegang meer. Bij de receptie wordt verteld; je bent uitgecheckt dus geen toegang meer en de kamer valt niet onder de internet toegang. Belachelijk, als je uitgecheckt bent dan opeens kennen ze je niet meer.

Voor ons is geen Granada Luxury Hotel meer en geven we ook aan alle kennissen door. We zijn bijna overal in de wereld bij verschillende hotels gebleven maar nog nooit zo’n slechte ervaring gehad. Geen 5 sterren hotel maximal 2 echt maximal……

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 13 mei 2014

Geweldig hotel om even tot rust te komen.

Het inchecken ging netjes en professioneel. De receptionisten spreken goed Engels, en als ze iets niet begrijpen doen ze moeite om wel goed te communiceren.
Onze koffers werden naar de kamer gebracht terwijl wij onze gegevens controleerden. Wij hadden een zeezichtkamer geboekt, en kregen er eentje met 1m² zeezicht en de rest muur. Dit gaven wij de volgende ochtend aan, en een uur later werden we gevraagd om mee te lopen om een andere kamer uit te zoeken. Heel netjes geregeld.

Ook bij geluidsoverlast kun je terecht bij de receptie, die iemand op de overlast veroorzakers afstuurt om de - op een nette manier!- aan te spreken. Perfecte service!

Het hotel ligt vlakbij een bazaar (ongeveer 15 minuten lopen), verder is er niets in de directe omgeving, dus er is vrij weinig te doen in de omgeving tenzij je de Dolmus neemt naar Alanya.

Het eten is zeer goed, het buffet is ook lekker groot en uitgebreid. Bij het live-cooking is er iedere dag weer een andere keuze, dus je kunt goed variëren. Als je wilt boeken bij een a-la-carte restaurant zou ik dit vroeg doen, wij wilden op aanraden boeken, maar het restaurant was helaas vol. De reacties van andere gasten op deze restaurants waren wel erg positief.

Het hotel heeft 2 bars; één naast de lobby van het hotel, en één een verdieping lager, in het atrium. De drankjes zijn erg lekker (wij adviseren de Granada Special!!!), en het barpersoneel is vriendelijk. Het geluid van de bar dringt gelukkig niet erg door tot in de kamers.

De tuinen zijn onwijs mooi aangelegd en goed onderhouden, de zwembaden zijn schoon, en de steiger is een mooie aanvulling op het hotel. Het is heerlijk op het middenstuk van de steiger een drankje (ook alcoholisch) te halen, terug te lopen naar je ligbedje en met uitzicht op zee en het zeewindje te genieten.

In het water zijn wel wat vissen te zien, maar verwacht er niet al te veel van als je gaat snorkelen. Snorkelaars kunnen het beste doorzwemmen naar het eilandje wat verderop in zee, hier is wat meer te zien. In Alanya is een duikschool aanwezig waar je een proefduik kunt maken, als het weer goed is zou ik dit zeker adviseren.

De animatie van het hotel is ook erg goed, met elke avond een optreden in de arena, wij hebben ook een vuurwerkshow gehad, deze was zeer mooi en duurde ook erg lang.

Schrik er niet van als het licht ineens uit gaat, wij hadden elke avond wel een of meerdere kleine storingen, die duurden een paar seconden. De airco gaat gelukkig na zo'n mini storing gelijk weer aan.

Kamertip: Boek geen voordeelkamer, je hebt kans dat je dan uitzicht krijgt op een geluidswal. Kamers aan de zeezichtkant zijn veel stiller en het uitzicht is vanzelfsprekend mooier.
Datum van verblijf: juni 2013