Travelocity
ibis Budget
Hotel L'Escale(Anderlecht)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 91 per nacht.

Gratis annuleren tot 29/07
Hotel Neufchatel(Saint-Gilles)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

22 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Proper hotelletje, aangename lounge, heel vriendelijke medewerkers en een mooi terras buiten. Kleine propere kamer en badkamer. Ligbad met douche. Douchegordijn daarentegen vind ik persoonlijk niet meer van deze tijd. Anders niks op aan te merken. Leuk en lekker ontbijtbuffet, alles werd op tijd en voldoende aangevuld. Prijs kwaliteit dik in orde dus.
En op wandelafstand van Vorst Nationaal...

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
31 januari 2015 beoordeeld

Een bescheiden hotelletje in niet meteen de meest toeristische buurt van Brussel, maar wel goed gelegen voor wat betreft openbaar vervoer (tram, zuidstation). Vriendelijke en behulpzame (24/24) bediening, leuke loungeruimte met flatscreen en toegang tot een gezellig terras. Praktisch ingerichte en - in ieder geval aan de achterzijde waar wij verbleven - rustige kamers, met aangename bedden, voldoende opbergruimte (ook in de badkamer), waterkoker (koffie) op de kamer en extra dekens in de kast. Je auto kan je tegen betaling veilig parkeren in de afgesloten garage aan de overkant. Het ontbijt biedt voldoende mogelijkheden, maar mist misschien nét dat ietsje meer. Ik denk bijvoorbeeld aan een pannenkoekenmachine met wat geprepareerd beslag. Een kleine inspanning, maar met een leuke extra touch. Overal gratis en snelle wifi. Dat alles voor een redelijke prijs, dus goede prijs-kwaliteitverhouding. Daarom een aanradertje toch wel.

• Verbleef: januari 2015, reisde voor zaken
17 oktober 2014 beoordeeld

Hotel goed gelegen op wandelafstand van de WildGalley in Vorst.
Nette propere kamers.Ontbijt is sober maar voldoende, een warm gekookt eitje zou beter geeest zijn.het personeel probeert nederlands te spreken maar lukt niet voor allen.
Garage ter beschikking aan 10 € per dag.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
4 april 2013 beoordeeld

Nette kamer, zeer comfortabel bed met goede hoofdkussens, extra dekens in de kast. TV met veel zenders, waterkoker en koffie/thee op de kamer, gratis koelkast, gratis safe. Goed leeslampje bij het bed, wekkerradio aanwezig. Ruime badkamer met ligbad/douche, lavabo, WC, haardroger, kastje. Voldoende bergruimte. Kamer ietsje gehorig.
gratis WiFi op kamer en gratis PC/printer in de lobby. Bar in de lobby. Ontbijt voldoende maar niet overdadig (broodjes, vers fruit, gekookte eitjes, hartig/zoet beleg, ontbijtgranen). Super vriendelijk en behulpzaam personeel, spreken geen Nederlands.
Hotel op kwartiertje lopen vh station. Vorst Nationaal ligt op toch wel half uur lopen, dat viel wat tegen.

• Verbleef: april 2013, reisde alleen
28 april 2012 beoordeeld

In dit hotel verbleven tijdens een studiereis. Hoewel sommige van mijn studiegenoten nogal ontevreden waren over hun kamer, was die van mij (39) goed: netjes en schoon. Misschien ben ik minder kritisch of is een deel van de kamers beter dan andere, dat heb ik niet gecontroleerd.

Zowel in de lounge als op de kamers is er gratis onbeperkt wifi, maar let op: het wachtwoord en de server is op de kamers anders dan in de lounge. Het wachtwoord voor de kamer staat op de sleutelhanger van de kamer.

Bed was prima, misschien wat kort voor lange mensen. Er is voldoende kastruimte met voldoende kleerhangers. De minibar heb ik niet gecheckt - ik hoorde van studiegenoten dat die leeg was, maar er is een waterkokertje, kopjes en thee. Mijn kamer had een douche, maar er zijn er ook met een bad. Toen ik er was, was het vreselijk weer, maar het hotel heeft een terras aan de achterkant. Ontbijt is uitgebreid en goed, maar ontbijtzaal is niet erg groot en heeft alleen 2 persoonstafels.

Minpunt: het hotel ligt echt ongunstig - of je nu wilt winkelen of de Europese wijk wilt bezoeken. Voor ons werd taxivervoer van hot naar her verzorgd, maar iets om rekening mee te houden als je die luxe niet hebt. Van een studiegenoot die in Brussel gewoond heeft hoorde ik dat vrouwen in de wijk waar het hotel ligt 's avonds / 's nachts beter niet alleen kunnen lopen.

Verbleef: april 2012