Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (435)
Beoordelingen filteren
435 resultaten
Waardering van reizigers
54
178
129
51
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
54
178
129
51
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 435 beoordelingen
Beoordeeld op 2 december 2018

Gold status member. Ontvangst aan receptie was zeer goed. Papieren lagen klaar ondanks ook de online check-in. Echter, de kamer was (#412) niet proper en er was lawaai van de afzuiging ondanks dat die was afgezet. Gordijnen ZEER VUIL en foto's getoond aan Receptie ! Bureaustoel zat vol vlekken. Foto's beschikbaar.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank didier132
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Hotel entree en de kwaliteit van het dinner maken veel goed, maar de gedateerde kamers, doorgezakte matrassen en slechte badkamer hygiëne (lees schimmel in veel voegen en vieze handdoeken van vorige bezoekers) maken de prijs absurd en kwaliteit helaas beneden niveau voor mercure. Personeel is ondanks 3 man sterk achter de receptie ook niet instaat adequaat te helpen. Restaurant personeel daar en tegen erg vriendelijk en hard werkend. Dus goed voor een hapje en een drankje, maar een nachtje slapen voortaan maar ergens anders!

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank jeffreylS2447AZ
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik kwam laat aan en het hotel gaf een lege verlaten indruk. Het personeel aan het onthaal was zeer vriendelijk en behulpzaam. Auto in de parking gezet.... deftige parkeerplaatsen onder het hotel aan 13€/ nacht is goed betaalbaar in Brussel. In de bar iets gaan drinken...zat daar alleen, personeel zeer vriendelijk. Dan naar de kamer, het tapijt in de gang was versleten en vuil. De kamer was aan renovatie toelaat vooral de badkamer...beetje erg voor de prijs die je betaald. Dan het ontbijt, dit start al zeer vroeg...5h30, dit kan erg handig zijn. Er stond alles op het buffet, dat trouwens continue werd aangevuld en opgeruimd, of je nu om 6u ging ontbijten of om 9u30, het zag er altijd zeer verzorgd uit. De kwaliteit was prima. Enige nadeel was dat er maar één koffiemachine stond en dat er soms een lange rij stond aan te schuiven!

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde alleen
Bedank Lud0V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
MBA0958, Sales & Banqueting Coordinator van Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2018

Beste Ludo V,

Allereerst wil ik u bedankten voor uw tijd en het plaatsen van uw review.

We vinden alle feedback en meningen belangrijk om zo onze service te kunnen verbeteren.
We zijn daarom ook blij te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad in ons hotel.

Uw mening op vlak van de kamer, badkamer en gangen zijn doorgegeven aan onze General Manager.

Met vriendelijke groet,
D.D

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 november 2017 via mobiele applicatie

Het restaurant is ok. Goede zit en bediening. De kaart is beperkt. Het ontbijt is goed. De kamer is prima met een uitstekend bureau waar je zeer goed aan kan werken. Ondergrondse parkeergarage met beperkt aantal plekken. Receptie niet al te snugger.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank pevnl
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 17 maart 2017

Kamertip: Helaas zijn de dekbedden veel te dik voor de temperatuur in de kamer Meer wandcontact dozen vooral in de nabijheid van de spiegel zouden handig zijn
Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
MBA0958, Responsable commercial van Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2017

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Meer beoordelingen bekijken