“Even genieten en tot rust komen”
Beoordeling van Au Cor de Chasse

Au Cor de Chasse
Reserveren met
Au Cor de Chasse is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 66 Restaurants in Etterbeek
Keukens: Braziliaans, Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant is een plaats om tot rust te komen. Lekker eten, fantastische wijnen, warme ontvangst. Beperkte kaart, maar alles super vers en met oog voor detail bereid.
Eerlijke, lekkere keuken (met dank aan chef Maria) en kwaliteitsvolle Portugese wijn (met dank aan patron Domingos)

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk klein typisch Portugees restaurant. Aangename en vlotte bediening, de eigenaar stelt met passie de gerechten voor. Zeer lekker gegeten voor een correcte prijs. Ook onze zoon van 10 vond het super lekker. Kortom een echte aanrader, hier gaan we zeker nog eens terug!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt een aanrader. Super vriendelijke bediening en zeer lekker eten.
Deze service level kom je zelden nog tegen.

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam bezoek en hartelijke ontvangst door patron in gezellig interieur. Heerlijke, eerlijke keuken met lekkere Noord Portugese wijn. Om terug te gaan!

6 april 2018 beoordeeld

Met een compagnie van 4 hebben we genoten van de full treat. Een fantastische Portugese wijn overgoot de gevarieerde smaken van Portugese en Braziliaanse topgerechten. Elke gang was uitzonderlijk van presentatie, versheid en originaliteit. Aangezien het wegens verhuis naar het buitenland een reünie was met goede vrienden en een 'her'-kennismaking met Au Cor De Chasse, kan ik alleen maar vaststellen dat Dominique en zijn vrouw 'La Cheffe' onverminderd topkwaliteit in een zeer huiselijke sfeer bieden. Eén van de tafelgenoten, Portugees en gourmand, was laaiend enthousiast over de correcte samenstelling en bereiding van de traditionele schotels

Reizigers die Au Cor de Chasse bekeken, bekeken ook

In Au Cor de Chasse geweest? Deel je ervaringen!