Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (72)
Beoordelingen filteren
72 resultaten
Waardering van reizigers
24
23
17
4
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
24
23
17
4
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 72 beoordelingen
Beoordeeld op 21 september 2013

Eerst en vooral voor alle Nederlandstalige reizigers: Dit hotel is geen aanrader!!
Om te beginnen was het onze eerste ervaring met Alitalia Airlines en dat zonder succes want bij de tussenstop in Rome is onze bagage naar Frankrijk gesukkeld.. Eens toegekomen op de luchthaven met de veronderstelling dat onze bagage weet ik veel wanneer toekomt moesten we aanschuiven voor 2 a 3 uur om een bevestiging te krijgen op papier dat onze bagage weg was. Omdat dit zolang geduurd heeft hebben we onze toegang tot een wagen huren(wat op voorhand geboekt was) ook niet meer kunnen benutten en mochten we met de taxi op weg naar een ander hotel( dit lolletje koste ons 80 euro) . De volgende dag reden we terug naar de luchthaven om als volgt de auto op te halen en naar Marabel hotel te vertrekken. Toen we daar toekwamen krijgen we onder ons voeten dat we het niet laten weten hadden dat we een dag later gingen toekomen(alsof we nog geen genoeg miserie gekend hadden). Wij waren niet alleen erg moe van de korte en vermoeiende dag om dan zo onvriendelijk te ontvangen worden vonden wij echt niet kunnen. De dagen waren reeds betaald dus je moet maar eens het lef hebben om je gasten zo te ontvangen. De chef van het hotel ,een zekere oude man, spreekt niks anders dan Italiaans, WAAROM open je dan een hotel??? De internet service trekt op niks, je kan enkel beneden op internet surfen. De lift is ook zeer verradelijk, wij zaten op het 3de verdiep maar hebben deze geen enkele keer gebruikt, hij ziet er erg onveilig uit. De laatste dag moesten wij de dag ervoor online inchekken, wat je dus doet in het hotel... aangezien diene pipo van een Italiaan geen woord Engels spreekt heeft hij noodgedwongen zijn zoon moeten opbellen hiervoor. Al vloekend en roepend tegen ons en de printer, want het inktpatroon was op. Gelukkig was zijn zoon erg vriendelijk maar het was zeer ongepast om tegen je gasten te staan roepen in het Italiaans omdat je inktpatroon op is en toch een zekere service moet tonen op dat moment. Wij hebben al heel wat hotels gedaan maar dit is een op en tot O% service hotel. Krijg zekr geen verkeerd beeld want in tegenstelling tot de vakantie was het hotel een flop maar de reis top!
For the people : If your not an Italian -- Dont go to this hotel, there is 0% service and the people, specially the old man doens't speak a word English. Why do you open an Hotel in the first place ?

  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank 15lina
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juni 2015

Verbleef: juni 2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 januari 2014

  • Verbleef: december 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 september 2013

  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken