“Fantastisch”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Aletta L
1 beoordeling
“Fantastisch”
Beoordeeld op 27 februari 2017 voor een verblijf in februari 2017

Het is een fantastisch en echt babyfriendly appartement. Keuken prima met kk, vrieskast, 4 pits kookplaat, volwaardige oven, magnetron, afwasmachine, wasmachine. 2 badkamers, 3 toiletten. Prima bedden, voldoende linnengoed. Speelgoed, ook genoeg om mee te nemen naar het strand (2 min. lopen). Tv en WiFi prima. En bovenal een geweldige gastvrouw, die zelfs de startboodschappen voor je doet, zodat er bij aankomst al van alles aanwezig. Gewoon je eigen boodschappenlijstje doorgeven. Het appartement was goed schoon. Door whatsapp contact met gastvrouw Caroline waren de lijntjes kort: halverwege ons verblijf maakten we toch gebruik van een huurauto en Caroline kwam vrijwel meteen om onze plek in de parkeergarage uit te leggen.
Overigens een heel vertrouwde buurt, waar de auto's goed buiten kunnen blijven staan.
De afstand naar de tramhalte: 2 min. lopen. ElCampello is rustig in februari en het is heerlijk om naar het dorp te wandelen of naar het centrum van Alicante.
Wij raden dit appartement aan en als we weer richting Alicante gaan, zou ik dit appartement graag opnieuw huren.
Top

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren