StayForLong
Travelocity
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed verzorgd complex met prachtige kamers, en heel dicht bij de zee, kan bijna niet beter. Het zwembad is letterlijk binnen handbereik, lekker om even af te koelen. Tevens wordt het appartement regelmatig voorzien van schoon beddengoed en handdoeken. Ook het restaurant is van hoge kwaliteit, evenals de service. Erg plezierig

Kamertip: Op het complex kun je in de kelder parkeren
Datum van verblijf: juni 2021
Direccion Dormio Resort, Atención al cliente/recepción van Dormio Resort Costa Blanca Beach & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Best Marc.

Danjewel voor de postieve opmerkingen betreffende ons Resort. He doet ons Team veel plezier dit soort berichten te ontvangen en te streven om onze kwaliteit hoog te houden
Met vriendelijke Groet

1 week geleden beoordeeld

Kamertip: El ático varadero es espectacular.
Datum van verblijf: juli 2021

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kamertip: Llevar algo anti mosquitos que no dan tregua
Datum van verblijf: juli 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2021

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kamertip: Traerse comida y bebida o irse a comer fuera
Datum van verblijf: mei 2021