“Fantastische feestdagen in de zon met het gezin”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

594dionne ...
2 beoordelingen
“Fantastische feestdagen in de zon met het gezin”
2 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in december 2019

Niet voor de eerste keer waren wij zeer tevreden over de ruime, complete villa. De tramhalte voor de deur vaak gebruikt voor uitstapjes. Groot compliment aan de gastvrouw en -heer voor de ontvangst. Het huis was schoon, de bedden opgemaakt, handdoeken genoeg. s Avonds koelde het snel af, maar gelukkig zijn er ook kachels en kan de airco warme lucht blazen. Het prachtige weer maakte het verblijf compleet. We konden elke dag uit de wind in de zon zitten op een van de vele zitjes.

Datum van verblijf: december 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren