“Leuk park”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Roompot Parks- Ferienpark Hambachtal
Beoordeeld als nr. 1 van 1 bijzondere accommodaties in Oberhambach
10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn tevreden. Huisje is wel typisch Duits ingedeeld en beetje ouderwets. Maar dat heeft ook zijn charme. In de buurt wel wat te doen. Je moet er wel op uit trekken. Echt hele mooie omgeving met heuvels en loop routes.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Midweekje geboekt via vakantieveilingen.. verwachtte niet veel gezien de prijs en meerdere reviews .. huisje wat gedateerd maar echt prima te doen.. gewoon retrostijl en alles aanwezig wat je nodig hebt .. bij ons de bedden prima .. heerlijke open haard.

Zwembad echt een tegenvaller maar voor gratis extra prima te doen voor 2 uurtjes goede douchen etc... maar geen 8 eu dagkaart waard.. als je de tarieven moet geloven.. winkeltje erg duur.. beter ff naar de lidl in birkenfeld 6 km verderop en van te voren even een lijstje maken waar je kan pinnen tanken boodschappen halen etc.. geen zin eraan dan kun je aanschuiven bij t buffet op t park 21.50 pp incl. Alles eten drinken toetjes dat geef ik ongeveer 3 sterren .. geen.luxe .. wel prima en lekker eten en voor elk wat wils.. ook bier en wijn etc . Inbegrepen

Wij hebben genoten met een baby.. en vooraf nog een kinderbed en stoel bijgeboekt top weekje en zelfs wat nederlandse zenders incl rtl 4 en SBS6 op de tv

Verbleef: September, 2017, reisde met familie
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn vorige week een weekje daar verbleven. De huisjes zijn mooi verzorgd maar wel basis. Alles was wel aanwezig om te kunnen eten enzo. Dit is een ideale plek om van daaruit uitstapjes te doen. Misschien kan het hier een daar een likje verfrissing gebruiken maar zeker een mooie plaats om te verblijven.

Verbleef: Juli, 2017
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijaankomst bleek het huisje alles behalve schoon. Dit werd wel opgelost na meermaals aangeven.
Verder hadden we het all in geboekt. Hierbij hoort 1 dag sauna bij. Bij aankomst bleek dat de sauna gesloten isvanwege personele bezetting. Niet echt positief. Als compensatie mochten we 1 uur extra bowlen. Hier kwam een gepensioneerde vrouw voorterug, want ze vond het zieligvoor de gasten als alles dicht is.
Verder het zwembad. Ook niet veel positiefs. Om personele redenen ging het bad pas na de middag open. En bleek de imbiss ook gesloten. Verder was het water gewoon koud. De grote baden waren warmer dan het baby gedeelte.
In onze 2e week en na veel klachten van diverse mensen is hier wel iets aan gedaan. Het water werd warmen, en de openingstijd werd eerder 10.00 uur.
Verder was de bistro ook pas vanaf 12.00 openvanwege personele bezetting. Hier kun je overigens ook alleen maar een pizza en pannini krijgen, want ze hebben geen kok meer welke a la carte kan koken.
Dan het buffet restaurant. Dit was redelijk, al waren we blij dat we hier niet 2 weken moesten eten. Veel te vet, en erg eentonig.
Het huisje, vies en de bedden zijn aan vervanging toe. Verder is de jaren 70 echt wel aan een renovatie toe.
Verder staat.er ook op de plattengrond niet aangegeven dat je een tunnel door moest om van de huisjesbij de receptie te komen. En deze trapjes zij. Nog niet eens met een buggy of kinderwagen te doen( ja deze moet je dan dragen).
Het winkeltje smorgen open tot 12 uur. Alleen maar lang houdbare producten te verkrijgen. Vlees vooreen bbq hebben ze er niet.
Net voor vertrek kwam dan ook de aap uit de mouw, er zijn onlangs nog 15 personen ontslagen en bleek het park per 1 oktober 2017 van eigenaar te gaan wisselen, en het personeel wat er nu nog is weet niet of ze dan nog werk hebben.
Verderis er in de omgeving wel vanalles te doen als dagtripjes. Wij zijn dat maar gaan doen, en hebben hiermee de tijd toch nog goed omgekregen.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Midweek was super leuk een gezellig ontspannen periode dat heel snel voorbij gevlogen is proper activiteiten iets minder, winkel is niet veel duurder dan gewone supermarkt een aanrader komen zeker en vast terug volgend jaar

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is zeer gedateerd, triest eigenlijk. Aanrecht en wasbakken veel te laag om normaal je handen aan te wassen. Wel netjes opgeruimd behalve de toiletten die naar urine ruiken. Geen daglicht in de keuken. Matrassen waarvan je de veringen in kan voelen. Ruim 600,- betaald voor 4 nachten. Het tropisch zwemparadijs is leuk voor kinderen. Weinig restaurant in de omgeving maar als je goed zoekt vinden wel iets. Geen buitenzwembad. Mooie omgeving.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen vakantiepark. Je komt wel in een time warp want hoewel netjes en schoon waan je je eind jaren '70. Wifi lijkt ook uit die tijd te stammen want l a n g z a a m . En niet gratis behalve bij receptie. Veel regeltjes en in juni is de bowlingbaan dicht, het zwembad alleen S middags open. In de directe omgeving weinig te beleven behalve wandelen

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

In Roompot Parks- Ferienpark Hambachtal geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Roompot Parks- Ferienpark Hambachtal

Adres: Hauptstr. 60, 55765 Oberhambach, Rijnland-Palts, Duitsland
Locatie: Duitsland > Rijnland-Palts > Oberhambach
Voorzieningen:
Gratis parkeren Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 bijzondere accommodaties in Oberhambach
Prijsklasse: €32 - €71 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Roompot Parks- Ferienpark Hambachtal 3*
Aantal kamers: 150
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Roompot Parks- Ferienpark Hambachtal met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?