17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijaankomst bleek het huisje alles behalve schoon. Dit werd wel opgelost na meermaals aangeven.
Verder hadden we het all in geboekt. Hierbij hoort 1 dag sauna bij. Bij aankomst bleek dat de sauna gesloten isvanwege personele bezetting. Niet echt positief. Als compensatie mochten we 1 uur extra bowlen. Hier kwam een gepensioneerde vrouw voorterug, want ze vond het zieligvoor de gasten als alles dicht is.
Verder het zwembad. Ook niet veel positiefs. Om personele redenen ging het bad pas na de middag open. En bleek de imbiss ook gesloten. Verder was het water gewoon koud. De grote baden waren warmer dan het baby gedeelte.
In onze 2e week en na veel klachten van diverse mensen is hier wel iets aan gedaan. Het water werd warmen, en de openingstijd werd eerder 10.00 uur.
Verder was de bistro ook pas vanaf 12.00 openvanwege personele bezetting. Hier kun je overigens ook alleen maar een pizza en pannini krijgen, want ze hebben geen kok meer welke a la carte kan koken.
Dan het buffet restaurant. Dit was redelijk, al waren we blij dat we hier niet 2 weken moesten eten. Veel te vet, en erg eentonig.
Het huisje, vies en de bedden zijn aan vervanging toe. Verder is de jaren 70 echt wel aan een renovatie toe.
Verder staat.er ook op de plattengrond niet aangegeven dat je een tunnel door moest om van de huisjesbij de receptie te komen. En deze trapjes zij. Nog niet eens met een buggy of kinderwagen te doen( ja deze moet je dan dragen).
Het winkeltje smorgen open tot 12 uur. Alleen maar lang houdbare producten te verkrijgen. Vlees vooreen bbq hebben ze er niet.
Net voor vertrek kwam dan ook de aap uit de mouw, er zijn onlangs nog 15 personen ontslagen en bleek het park per 1 oktober 2017 van eigenaar te gaan wisselen, en het personeel wat er nu nog is weet niet of ze dan nog werk hebben.
Verderis er in de omgeving wel vanalles te doen als dagtripjes. Wij zijn dat maar gaan doen, en hebben hiermee de tijd toch nog goed omgekregen.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Midweek was super leuk een gezellig ontspannen periode dat heel snel voorbij gevlogen is proper activiteiten iets minder, winkel is niet veel duurder dan gewone supermarkt een aanrader komen zeker en vast terug volgend jaar

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is zeer gedateerd, triest eigenlijk. Aanrecht en wasbakken veel te laag om normaal je handen aan te wassen. Wel netjes opgeruimd behalve de toiletten die naar urine ruiken. Geen daglicht in de keuken. Matrassen waarvan je de veringen in kan voelen. Ruim 600,- betaald voor 4 nachten. Het tropisch zwemparadijs is leuk voor kinderen. Weinig restaurant in de omgeving maar als je goed zoekt vinden wel iets. Geen buitenzwembad. Mooie omgeving.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen vakantiepark. Je komt wel in een time warp want hoewel netjes en schoon waan je je eind jaren '70. Wifi lijkt ook uit die tijd te stammen want l a n g z a a m . En niet gratis behalve bij receptie. Veel regeltjes en in juni is de bowlingbaan dicht, het zwembad alleen S middags open. In de directe omgeving weinig te beleven behalve wandelen

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na sommige recensies te lezen zonk de moed me wat in de schoenen! Maar bij het aankomen aan de receptie zag ik al dat het hoofd gebouw proper en verzorgd was. Ons huisje was proper met hier en daar wat gebreken maar niets zo erg dat het onze vakantie zou verstoren. Voor het weekend van ohh betaalden wij 159 euro voor huisje van 6 personen wat to h heel goed koop is denk ik dan. Dus verwachten we dan ook geen luxe . Zwembad was inderdaad ook mooi en proper en duidelijk vernieuwd. We hadden een all inn voor 3 dagen. Jammer genoeg bieden ze dit niet meer aan voor nieuwe boekingen. Sochtends onbijtbuffet en s'avonds budgetonderzoek super uitgebreid maar zeker voldoende. Middagmaal was. An de kaart te kiezen panini of pizza of frietjes met braadworst of frikandel. Wat in het begin een beetje de sfeer verpest had was het feit dat ik vooraf gemaild had of het mogelijk was om het onbijt en middagmaal van dag 1 een dag vroeger te nemen. Kreeg mail terug dat we dat daar moesten vragen maar dat dat naar hun ervaring geen probleem ging zijn. Dus planden we onze uitstap op dag 2 zodat we de eerste dag nog konden bekomen. VAn de lange rit. Maar toen we het gingen vragen bleek dit totaal niet mogelijk en we merkten toch enigszins wat onvriendelijkheid. Hierdoor zijn we één middagmaal verloren en konden we pas later op uitstap vertrekken. Zo viel de volledige planning in het water gelukkig merkten we later toch wat vriendelijker personeel op .De bowling was ook moderner dan verwacht . De minigolf daarentegen zou wel eens een update kunnen gebruiken. Ook verschillende speeltuintjes voor de kids aanwezig. De laatste ochtend toen we inpakten konden de kindjes genieten. VAn een activiteit met kooskonijn.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie