Haus Wurzelsepp(Oberhambach)
Zie aanbieding
8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen vakantiepark, met mooie en nette bungalows met alle voorzieningen. Van droger en wasmachine tot afwasmachine in de keuken. Zelf schoonmaken levert 65€ op en is zo gebeurd. Er is een groot restaurant, maar het eten is niet geweldig, verder is er een supermarkt waar ze verse broodjes verkopen 's morgens. Auto parkeren op eigen parkeerplaats naast de deur. Prima park en vakantie.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

prachtige park van de roompot met een zeer mooie ligging van het park
ook het tropische zwembad is prachtig ingericht en het water is heerlijk op temperatuur.ook is er een heerlijk bubbelbad
goede restaurant en gratis wifi in het hoofdgebouw
ook de supermarkt heeft een brede aanbod zoals heerlijke broodjes voor het ontbijt
vele mooie plaatsen liggen in de buurt zoals ida oberstein .bernkasel . herrstein . trier enz
prachtige plaatsen om zeker een bezoek te brengen

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ga kort zijn. We willen graag terug naar de omgeving, maar niet meer naar Roompot Hambachtal.

Huisje sterk verouderd.
Eindschoonmaak kost 65 euro. Als je die niet besteld moet je wel het huisje stofzuigen (met zuiger zonder zuigkracht), dwijlen met een doekje en de trekker tot onder de bedden, de bestekla uitkuisen, de koelkast schoonmaken...... Als dat nu allemaal spik en span was bij aankomst oké, maar dat was het dus niet. Wij kwamen om 21:30 aan, dan kijk je daar niet echt meer naar, want je wil naar bed, de volgende dag gelijk op pad. En als je dat pas zegt als je vertrekt dan zijn ze daar niet al te vriendelijk over.

Receptiepersoneel kan een stuk vriendelijker.

Zwembad was ok. De kinderen hadden daar erg veel plezier. Verder op het park veel te doen. Dat wel.

Ontbijt was dik in orde, lunch vettig (op z'n Duits zeg maar), maar aardig wat keuze. Avondeten niet in restaurant genuttigd.

Echt tijd voor vernieuwing van de huisjes en meubilair. Tot dan zullen we hier zeker niet meer komen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
25 juli 2016 beoordeeld

Bij aankomst in ons huisje (10) konden we enkel bevestigen wat hier al te lezen was. Op zich was het huisje wel proper maar sterk gedateerd en versleten. Hier is dringend opknapwerk te verrichten. Het plaatselijke a la carte restaurant is een echt blik- en diepvriesrestaurant en daardoor nogal overprised. De laatste dag zijn we gaan ontbijten in het buffetrestaurant. Dit was wel lekker. Het zwembad heeft duidelijk wel een nieuw likje verf gehad. Hier is het wel spijtig dat men de drank- en eetgelegenheid gesloten heeft. Dit zogezegd om hygiënische redenen, al lijkt het ook wel om budgettaire redenen te gaan. De omgeving is wel heel mooi. Wij hebben er mooie wandelingen gemaakt.

Kamertip: Vraag naar een huisje zonder wenteltrap buiten anders is buiten eten een hele onderneming.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
22 juni 2016 beoordeeld

We wilde er samen met de ouders en de honden er een weekendje op uit en Ferienpark Hambachtal leek ons wel wat. Op foto zagen de huisjes er basis maar wel ok uit en het park leek een mooi centrum gebouw met zwembad te hebben. Jammer genoeg kwam de realiteit niet echt overeen met de foto's. Gelukkig voor Roompot hebben foto's ook geen geur.

We kwamen vrijdagavond toe. Er zaten twee dames aan de receptie en eentje vroeg ons in het Duits naar ons iban nummer. Dit vonden we wel wat vreemd omdat we niet meteen begrepen hoe de vrouw met ons rekeningnummer onze reservatie kon opzoeken. De andere vrouw bleek een Nederlandse te zijn en kon ons vertellen dat dit nodig was om de waarborg te kunnen terug storten. In de plaats dat dan deze mevrouw ons verder hielp, liet ze ons gewoon verder sukkelen met de Duitstalige dame. Niet echt klantvriendelijk dus. Die klantonvriendelijkheid zouden we nog enkele keren ondervinden tijdens ons verblijf zowel bij het personeel aan de receptie als in de bar.

Bij het open trekken van de deur van ons huisje kwam er een verschrikkelijke stank ons tegemoet. Dit was een muffe oude geur. Vakantiehuisjes kunnen een beperkt geurtje hebben en daarom voorzien we geurkaarsen en zo maar deze brachten in dit geval geen soelaas. Het leek wel alsof het huisje al maanden niet meer gelucht was. Dat het een rokershuisje was zal ook niet geholpen hebben. Luchten hielp voor korte tijd maar van zodra de ramen weer even gesloten waren kwam de geur terug.

Het interieur van het huisje trekt ook op niets. We hadden ons door de foto's aan een iets ouder meubilair verwacht in de woonruimte maar jammer genoeg was dit overal het geval. Gaande van de aftandse badkamer tot de tot op de draad versleten keuken. Het huisje leek wel proper maar voelde door de geur en het zeer sterk verouderde meubilair absoluut zo niet aan.

De bedden waren ook beneden alle pijl. De matrassen zijn met metalen veringen en deze voel je zo door de matras heen komen. Goed slapen lukt echt niet op deze marteltuigen. Voeg daar dan nog het lawaai van een zatte bende aan toe en dan wordt de nachtrust tot nul beperkt. Mede daardoor zijn we dan ook een dag eerder naar huis getrokken.

Afhankelijk van het huisje dat je zit mag je bij een zware regenbui je verwachten aan een zwembad op het terras. Dat terras zal er zeker ook versleten en gevaarlijk bij liggen.

We hadden een comfort plus pakket bij geboekt voor opgemaakte bedden en handdoeken en ook koffie en thee. De houdbaarheidsdatum van de koffie was verstreken en aan de thee zat ook een vreemd smaakje. We zijn die dan ook gaan terug doen. De mevrouw aan de receptie ging nog in discussie dat de koffie nog niet slecht was. Pas toen we er op wezen dat dit gewoon niet meer mocht verkocht worden en ze daar mee in de fout gingen kregen we dan toch een vers pak koffie.

Het zwembad was ok maar ook niet meer dan dat. Het was de eerste keer dat we het muntstuk dat we moesten gebruiken voor de lockers nadien gewoon kwijt waren. Je krijgt dit muntstuk dus niet terug zoals in alle andere zwembaden wel het geval is.

We hebben ook gegeten in het park en dit was ok maar opnieuw ook niet meer dan dat. We zijn op andere plaatsen buiten het park vriendelijker bediend geweest.

Dit was voor ons de eerste keer Roompot en ook meteen de laatste keer. Ons zien ze in geen enkel Roompot vakantiepark nog terug.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner