“Limo verhuur ”
Beoordeling van Route 46

Route 46
Geclassificeerd als nr. 10 van 71 Restaurants in Oudenaarde
20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zéér goede bediening en een prettige ervaring aan een schappelijke prijs. Ideaal voor een 60 jarig jubileum

Datum van bezoek: februari 2020

11 februari 2020 beoordeeld

Als ik er al aan denk, komt het water uit mijn mond! Super vriendelijk! Behulpzaam! Goed gevulde borden en zeker meer dan de moeite waard! Alles was tip top in orde!

Datum van bezoek: februari 2020
20 januari 2020 beoordeeld

Omdat kinderen nu eenmaal dol zijn op hamburgers en frieten en wij het retro-interieur wel kunnen smaken, gingen we hier nog eens langs. Positief: de leuke muziek, de mogelijkheid om ook als vegetariër je menu te customizen.
Negatief: zwartgeblakerde burgers. Alles is wegwerp. Dit is niet meer van deze tijd.
Mits kleine aanpassingen een fijne place to be

Datum van bezoek: januari 2020
7 januari 2020 beoordeeld

uitstekende en verse hamburgers voor een prijsje. ideaal om er eens goedkoop en goed te eten. Goede service en ook veel variatie in de menu's

Datum van bezoek: december 2019
12 december 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten voor weinig geld. De steak is superlekker, heeft een apart smaakje en is botermals.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Route 46 bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Route 46 geweest? Deel je ervaringen!