“Super lekker eten in een uitgelezen locatie”
Beoordeling van Margaretha's

Margaretha's
Geclassificeerd als nr. 31 van 64 Restaurants in Oudenaarde
2 weken geleden beoordeeld

Het geboortehuis van Margareta Van Parma,een middeleeuws interieur met kostelijk behangpapier en dito versieringen:daarvoor alleen krijgen ze al een 5 op 5.Mooi meegenomen is de maandmenu die dezelfde score verdient.Voeg er daar aan toe het personeel die meer dan professioneel is en je komt tot de conclusie:TOP en binnenkort mogen ze mij daar terug verwachten,want beter kan niet!!

Datum van bezoek: juli 2021

18 oktober 2020 beoordeeld

Wie eens een lekkere kreeft wil gaan eten kan dit in de Margaretha’s gaan doen in zijn prachtig kader met topbediening.
Je kan kreeft eten op verschillende manieren maar wij hingen voor de oven gebakken kreeft. Lang geleden dat ik zo een lekkere kreeft heb mogen eten om dan nog te zwijgen over de overheerlijke saus.
Bediening 10|10
Keuken 10|10
Voor herhaling vatbaar.
Margaretha s doe zo verder. Dikke proficiat.

18 oktober 2020 beoordeeld

Wij zijn een koppel die iedere maand een restaurant gaat gaan beoordelen en moet eerlijk zijn dat deze keer recht in de roos was.
Bediening in hemd met strik was top. Vriendelijke ontvangst van de gastvrouw was heel aangenaam om dan nog niet te spreken van de hapjes.
Wij hebben de menu genomen en deze was tot in de puntjes af. Dikke proficiat voor de keuken. De chef is ook nog even aan de tafel geweest en hebben er ook een leuke babbel mee gehad
Om een lang verhaal kort te maken was het dus een topervaring
Ons zien ze daar zeker nog terug

18 oktober 2020 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst, mooi kader, Corona proof. We hebben heel lekker gegeten en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Prijs- kwaliteit is oké .
Proficiat aan het ganse team.

11 oktober 2020 beoordeeld

Alles begon nochtans veelbelovend. Goede ontvangst, lekker glaasje en amuzes die OK waren.
In het voorgerecht : parelcouscous zwemmend in de saus, 2 kapotgekookte langoustines...
Het hoofdgerecht katapuleerde me terug naar de zondag bij bomma. De gratin zàg er uit als een gratin maar was een bloemige aardappel met wat gegratineerde kaas erop. En groentes, tja, zoals ik reeds zei, zoald bij de bomma op zondag.
The worst was yet to come : sabayon : niet à la minute bereid en uitgezakte vanillesuiker. Echt niet lekker.
Onze conclusie : top locatie, vriendelijke bediening, veelbelovend menu maar een afknapper wat de bereiding betreft.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Margaretha's bekeken, bekeken ook

Edelare, Oost-Vlaanderen

In Margaretha's geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.