“Hier geen parasols nodig op het terras”
Beoordeling van Jan Van Gent

Jan Van Gent
Geclassificeerd als nr. 32 van 64 Restaurants in Oudenaarde
31 mei 2018 beoordeeld

Een terras onder het gebladerte van eeuwenoude bomen:de sfeer is al onmiddellijk perfekt en het blijft zeker niet alleen bij de sfeer want het eten is succulent:lang geleden dat ik zo lekkere balletjes in tomatensaus geproefd heb.Een nononsens bediening maar dat past hier bij de volkse sfeer en last but not least wafels van Max:die moet je proeven!!

11 maart 2018 beoordeeld

Zonder te reserveren arriveerden we hier op een zaterdagmiddag met 9 personen, maar er was voldoende plaats. We kozen voor een kleine hap, van een boterham met kaas tot een soepje met brood. Alles zeer verzorgd en zeer ruime porties !
Jammer dat we te vroeg waren voor de wafels..
Lijkt me ook een leuke tussenstop bij een dagwandeling in deze mooie streek.

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een wat ouderwets sfeertje. Leuke familie zaak waar het plaatje klopt mooi aanbod, lekker, snel en ongedwongen tearoom / restaurant

25 december 2017 beoordeeld

Wat waren we blij dat er op kerstdag een brasserie open was waar we zonder reservatie een hapje konden eten. Zeer vriendelijke bediening. Het eten is basis ok, maar de prijs is nogal hoog voor hetgeen dat wordt geserveerd. Deze zaak is duidelijk meer gericht op wafels, pannenkoeken, een drankje en blijkbaar snoepgoed. Met een nogal goedkoop, achterhaald en oubollig interieur, en de kunst aan de muren is eigenlijk al lang dood.

15 juni 2017 beoordeeld

Lekker en fijn gepresenteerd .Vriendelijke bediening.PrijselijkVlugge bediening.Telkens we in de buurt zijn gaan we daar eten .Het is nog nooit tegen gevallen

Reizigers die Jan Van Gent bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Jan Van Gent geweest? Deel je ervaringen!