“Granita en vino mandola”
Beoordeling van caffe bar Turrisi

caffe bar Turrisi
Geclassificeerd als nr. 5 van 18 Restaurants in Castelmola
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Barscene, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier alleen een lekkere granita gegeten en een glaasje amadel wijn geproeft op de bovenste etage. Boven heb je een mooi uitzicht en de inrichting is ook grappig.

Datum van bezoek: augustus 2017

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een lekkere burger gegeten en een heerlijk amandeldrankje. Overal zijn penissen te zien en afbeeldingen copulerende stellen. M'n vrouw werd er erg opgewonden door, hetgeen mij eerst onzeker maakte, maar later mocht ik de zoete vruchten plukken.
Dit is dus echt een aanrader!!!!

Datum van bezoek: september 2016
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier enkel een amandelwijntje komen drinken.
Mooie setting, vriendelijke bediening en gezien het adembenemende uitzicht van op het 4e verdiep terrasje helemaal niet duur.
Je kan er ook eten, en ook dat valt best mee van prijs.
Alles kadert in een historische setting met referenties naar de oude Griekse geschiedenis.
Aanrader !

Datum van bezoek: augustus 2016
5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect gegeten. Erg goede en vriendelijke bediening. Insalate di mare was vers en perfect. De conolo siciliani was ook erg lekker. Pasteas zijn ook een aanrader. Uitzicht vanaf het balkon is fenomenaal

Datum van bezoek: mei 2016
6 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen in dit restaurant, omdat de meeste al vol zaten. Het ziet er als de buitenkant als binnen er ontzettend gezellig uit, maar erg toeristisch, en daar kwamen wij ook achter.
De pizza magerita was niet lekker. Het leek erop of de kaas door een magnetron was opgewarmd.
Geen goede ervaring

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die caffe bar Turrisi bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

Giardini Naxos, Province of Messina

In caffe bar Turrisi geweest? Deel je ervaringen!