Beoordeeld op 5 september 2015 via mobiele applicatie

Wij hadden een luxere kamer met een bad en uitzicht op de Etna. Het personeel is ontzettend vriendelijk en kunnen een beetje Engels. De receptionisten kunnen daarin tegen wel vloeiend Engels.
Het ontbijt en lunch is prima.
De kamer kon op sommige punten wel verbetert worden.
Ik geef het een 8/10

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 september 2015

Een prettig welkom, onze auto werd geparkeerd door de medewerker. Nette en schone kamers, erg mooie locatie en een geweldig uitzicht op de Etna. Het ontbijt was goed en het zwembad lag er mooi bij, tevens met een geweldig uitzicht.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 juni 2015

OK, dit is geen goedkoop hotel, en de prijs is inderdaad wat overdreven, maar je krijgt toch wat voor je geld. Stel je voor: slapen met open raam en wakker worden met de opkomende zon die de top van de Etna beschijnt. Ontbijten op het terras met alweer zicht op de Etna, een groot zwembad, nette kamers. Minpuntje is het restaurant, dit laat je beter links liggen en stap 5 minuutjes naar het dorp, daar kan je bv gaan eten in het uitstekende La Taverna dell' Etna. Veilige parking ook. Het was hier aangenaam vertoeven

Kamertip: Betaal iets meer voor kamer met zicht op de Etna
  • Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 7 juni 2015 via mobiele applicatie

Nette en schone kamers. Behulpzaam en aardig personeel. geweldig terras. Beetje degelijke inrichting.

Gelegen in de leuke plaats Castelmola met mooie uitzichten.
Parkeren kan achterom (voor een paar man)

Leuke ritje naar boven door smalle straatjes

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 september 2013

Waanzinnig! We hebben hier zes onvergetelijke en fantastische dagen gehad. Vanaf de ontvangst tot het uitchecken kan ik niet anders zeggen dat dit hotel wel heel veel te bieden heeft. En voor een relatief zeer interessante prijs, value for money dus! Heerlijke ligbedden aan de pool, een ontzettend gezellig en sfeervol restaurantje rond de pool met fantastisch eten van een zeer uitgebreide kaart, en dat alles met uitzicht op de Etna. De kamers zijn zeer schoon, modern en van alles voorzien ingericht, een zalig bed, een grote badkamer en een ruim balkon. De eigenaren en ALLE medewerkers zijn altijd vrolijk, zeer attent en bijzonder behulpzaam en opvallend: er wordt erg goed Engels gesproken. Het hotel ligt op loopafstand (bergop) van het romantische dorpje Castelmola en daar is het enorm gezellig met allemaal terrasjes en een heel schattig, typisch Italiaans pleintje met bars en restaurants (en natuurlijk een lief klein kerkje), alsof je in een Italiaanse film zit uit de jaren '50/'60. Om kort te gaan: als je de drukte van Taormina wilt ontsnappen (je bent er met de bus/taxi binnen tien minuten) bevindt je je in Villa Sonia in een luxe oase van rust. Je wordt bijzonder goed verzorgd, het eten is uitstekend en zeer betaalbaar en je kunt hier lekker bijkomen. Overigens viel het op dat alle gasten een heel blije indruk maakten. Een ABSOLUTE aanrader en we gaan hier ook zeker naar terug!

Kamertip: Vraag definitief om een kamer met uitzicht op de Etna!
  • Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner